HeyWAY discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iPeter91 Hoe kan je die push-notificatie testen, want heb nog nooit een popup gehad ? Installeer HEYway uit de appstore. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
PS: om mij toe te voegen job[punt]degroot[apenstaartje]gmail[punt]com |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
HeyWAY zend locatie naar eigen iphone
Mensen ik heb een probleem met heyway waar ik echt geen idee heb waardoor het nou komt.
ik heb laatst een 3gs gekocht en me 3g met jailbreak en unlock aan me pa gegeven. als ik mijn iphone met die van me pa dmv bluetooth wil verbinden stuit ik gelijk op een opmerkelijk fenomeen: de iphone van me pa neemt de nickname van die van mij over. als ik daarna mijn locatie aan de andere iphone wil doorgeven krijg ik een push bericht op me eigen iphone ipv die van me pa. ik heb alles geprobeerd. restart, herinstalatie en zelfs opnieuw gejailbreakt. hebben mensen hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing? mijn dank is groot voor de gene die weet waar het probleem ligt. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd, kan hier gewoon bij
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HeyWAY op JB 3.0 | HIgHer | Archief | 2 | 25-06-09 08:50 |
|
|