Apps sorteren. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag al mijn apps op verschillende tab bladen hebben. dus bv: alles games op een tab, alle multimedia, alle install etc etc. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps sorteren.
Ik zou graag al mijn apps op verschillende tab bladen hebben. dus bv: alles games op een tab, alle multimedia, alle install etc etc. Is er een snelle manier om dit te doen? Ik heb al gezocht hier op het forum maar kwam alleen een app *Categorize* ofzo waarbij je verschillende apps in een app icoontje kan plaatsen, maar dit wil ik liever niet. help o help ...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
@blondie ,
Je hebt onderaan een dock om 4 iconen te plaatsen (of 5 als je gebruik maakt van FiveIconDock). 1: creëer eerst het aantal pagina's dat je wenst (1 icon verplaatsen) 2: ga naar de beginpagina en maak je dock leeg 3: plaats nu 4 (of 5) iconen in dit dock en ga naar de gewenste pagina 4: plaats de 4 iconen vanuit je dock op deze pagina 5: herhaal nu de stappen 3 en 4 tot je ermee klaar bent Dit is bij mijn weten de snelste manier. |
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je wel weet dat als je een icoontje 3 sec ingedrukt houdt dat hij dan gaat trillen????....Dan kan je hem slepen naar de andere pagina's...
|
|
|||
|
|||
ja dat weet ik. Heb het ook gedaan op de manier waarop hierboven vermeld staat. Toch jammer dat je niet een complete pagina of meerdere apps tegelijk kan verplaatsen. Als er nu een pagina volzit kan ik meteen alle andere pagina's ook weer gaan verschuiven. Nouja jammer...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: sorteren | tonbroekhuis | Muziek, foto & video | 1 | 01-01-11 14:14 |
Mac OS X: gedownloade apps sorteren op free of betaald | Guest-V | iTunes | 1 | 19-09-10 22:31 |
Albums sorteren | tims22 | iPhone algemeen | 1 | 04-08-10 22:48 |
3.0: Notities sorteren | nlrela | iPhone algemeen | 1 | 27-07-09 18:19 |
Apps sorteren | keedie | Desktop-applicaties | 3 | 09-12-08 00:31 |
|
|