Tour 2009 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er een app komt voor de aankomende tour de France 2009 , zal wel nice zijn dan kan je alles bij houden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tour 2009
Weet iemand of er een app komt voor de aankomende tour de France 2009 , zal wel nice zijn dan kan je alles bij houden of je vakantie adres.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en dan meteen een methode om NL1 te kijken op het werk (niet OrbLive, want die krijg ik niet aan de praat met mijn tvtuner).
|
|
||||
|
||||
Volg de Tour de France op je iPhone met iTour de France > Nieuws > iPhoneclub.nl
iTour France Deze is in het nederlands maar blijkbaar hebben ze nog niet geupdate Laatst gewijzigd door Bomans; 01-07-09 om 12:42. Reden: edit-knop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iTour de France 2009, Nederlandse webapp is helemaal up-to-date: itour.iphonepro.nl (intypen in je Safari browser).
Meer info op iPhonePro.nl. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
NOS heeft het ook over een app. Op hun website, iemand daar ervaring mee?!
|
|
||||
|
||||
Is er niet voor de iPhone. Ze schrijven dat deze in ontwikkeling is.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
De Rabo i-tour app werkt perfect. Hij staat nu zelfs op #1 bij de Top Free apps in de appstore
|
|
|||
|
|||
Bij mij vliegt deze rabo app er steeds uit bij het opstarten. Is sinds gisterenavond. Daarvoor geen problemen gehad.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Same here
|
|
|||
|
|||
Opnieuw installeren hielp.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Cache leegmaken (via het instellingen menu) werkt ook.
|
|
||||
|
||||
nice, thanks had hetzelfde probleem :s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook idd weer crachen. Toen cache gewist bij instellingen van deze app en het draait weer. Maar dit is slechte reclame voor de makers.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tour live op iphone | Colburners | iPhone algemeen | 0 | 19-07-10 17:13 |
iphone tech talk world tour 2009 | Nikooos | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 16-11-09 17:41 |
Foto: Tour de France sfeer reportage | ihans | Muziek, foto & video | 1 | 26-07-09 11:36 |
iPhone 3G: A Guided Tour (op TV) | Doblie | Chat en geruchten | 6 | 31-07-08 03:14 |
|
|