iPhone 3G: A Guided Tour (op TV) discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wilde vanavond aan mijn ouders de iPhone 3G: A Guided Tour laten zien, maar nu heb ik een probleem. Het bestand van ongeveer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3G: A Guided Tour (op TV)
Hallo,
Ik wilde vanavond aan mijn ouders de iPhone 3G: A Guided Tour laten zien, maar nu heb ik een probleem. Het bestand van ongeveer 300MB kan niet worden geconverteerd door een foutmelding, ik heb de foutmelding opgezocht maar is te technisch, en niet 123 op te lossen. Ik kan ook de iPod versie van 101MB downloaden, maar wij hebben een hele grote televisie dus de kwaliteit is niet goed. Heeft iemand een idee hoe ik de .mov versie van A Guided Tour kan converseren en vervolgens op mijn iPod kan zetten? Met goede kwaliteit uiteraard. Groeten, Doblie.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geen iPhone2 voor jou dus zo te horen.
|
|||
|
|||
volgens mij is .mov een apple formaat (kan het mis hebben) of in ieder geval een quicktime formaat dus lijkt mij dat itunes en een ipod er wel mee overweg kunnen. Of download m als podcast. Of zet je ouders achter het beeldscherm.
|
|
||||
|
||||
Hoe kan ik een video als een podcast downloaden?
EDIT: Hij geeft de volgende melding bij het plaatsen van de .mov bestanden op de iPod: Het onderdeel Apple - iPhone 3G is niet naar de iPod iPod van Bram gekopieerd, omdat het niet op deze iPod kan worden afgespeeld.
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak) Laatst gewijzigd door Doblie; 07-07-08 om 14:50. |
|
||||
|
||||
Ik heb nu rechtermuisknop op Converteren voor iPod/iPhone gedrukt, nu komt er een balkje boven in het scherm met de status van het converteren. Ik hoop dat het hiermee zal lukken.
Dit formaat is 800x nogwat, dat is beter dan 275x een iPod schermpje uitvergroten.
|
||||
|
||||
Je hebt het zelf al opgelost
Zo zien we het graag.
|
||||
|
||||
waarom laat je ze het niet zien op de com?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tour live op iphone | Colburners | iPhone algemeen | 0 | 19-07-10 17:13 |
Apple Guided Tour iPhone 3G | Doblie | iPhone algemeen | 9 | 07-07-08 18:30 |
|
|