Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Over enkele minuten start de verkoop van de iPhone 3G in Rotterdam. Ik en vele anderen hier zijn erg benieuwd wie er 1 bemachtigt. Laat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt?
Over enkele minuten start de verkoop van de iPhone 3G in Rotterdam.
Ik en vele anderen hier zijn erg benieuwd wie er 1 bemachtigt. Laat het hier even weten! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1 minuut remaining
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nee zat niet na te denken
Moest 1 uur en een minuut zijn natuurlijk Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ja, om 23.00 uur.
Als je nu naar www.t-mobile.nl surft ga je direct door naar hun iPhone pagina! |
|
||||
|
||||
ben wel benieuwd wie dat gaat zijn
ik zelf niet, blijf nog ff bij de eerste versie, eerst voor firmware 2.0 !
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk! Maar volgens de site wordt het event live getoond vanaf 23.00 uur.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De verkoop begint pas om 0.00 uur
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Alweer sorry. Ik heb een mail van T-Mobile gehad waar dat in vermeld staat.
Er staat: We willen je er graag nog een keer op attenderen dat vanavond de eerste 500 iPhones3G worden verkocht. Klokslag 00.00 uur gaan de deuren open van onze T-Mobile Shop aan de Lijnbaan 86 in Rotterdam. En jij kunt hier bij zijn! Stap snel op je fiets, in de trein of in de auto en zorg dat jij bij de eerste 500 trotse bezitters hoort. Vanaf 23.00 uur is de Midnight Sale ook live te volgen op..... Met vriendelijke groet, T-Mobile Netherlands B.V P.S. De eerste weken is er helaas een beperkte hoeveelheid toestellen beschikbaar. Later zal er voldoende voorraad zijn. |
|
|||
|
|||
Het is begonnen!
iPhone - De Apple iPhone bij T-Mobile |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
destiny daar ook aanwezig, ik zie een dj!
|
||||
|
||||
Moet er echt niet aan denken om als klein kind in de rij te staan voor een aifoon, krijg er kriebels van.....
|
|||
|
|||
JP is er ook. Misschien zwaait ie wel even!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nehh! Hoe kom je eraan?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3G Jailbreak HELP (ik ben nieuw hier) | maluku0485 | Jailbreak | 1 | 01-11-10 21:18 |
Video: Zijn er hier mensen die serieus short films/muziek vids maken met i4? | jaimiefanatic | Muziek, foto & video | 1 | 27-09-10 17:10 |
Ben jij ook tevreden? | HansTis | iPhone algemeen | 27 | 12-09-08 12:09 |
Hoe blij ben jij met je iPhone? | stereopanda | iPhone algemeen | 120 | 04-07-08 11:36 |
|
|