Gestopt met roken discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds afgelopen maandag ben ik gestopt met roken. Dus het kan zijn dat ik wat geprikkelder reageer dan normaal. Alvast mijn excuses hiervoor. Waarom gestopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gestopt met roken
Sinds afgelopen maandag ben ik gestopt met roken. Dus het kan zijn dat ik wat geprikkelder reageer dan normaal. Alvast mijn excuses hiervoor.
Waarom gestopt met roken?? Ik was er klaar mee Meedoen met het stoppen mag altijd
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Veel succes....de eerste 14 dagen zijn moeilijk en dan is het nog geen eitje maar dan denk je maar " ik heb het al 14 dagen volgehouden"
|
|
||||
|
||||
ik doe met je mee michael ben nu een maand gestopt de zwaarste momenten zitten in de kroeg (kijk uit je gaat compenseren met bier of iets anders vochtig)
|
|
||||
|
||||
hopenlijk hou je het vol;veel sterkte alvast.
ben zelf ook gestopt met roken. Zat aan 50 a 60 sigaretten per dag en begon last te krijgen van de ademhaling natuurlijk. Had nog een vol pakje bij mij laten liggen zonder te openen en dat aan een maand aan een collega gegeven. Ben er nu al gelukkig 8 jaar vanaf,wat me veeeeel geld heeft gespaard en geurhinder :-s
|
||||
|
||||
Okeej man, goed initiatief, ben zelf twee jaar geleden gestopt en het bevalt prima!
"eventjes" door de zure apple heen en je weet niet beter |
|
||||
|
||||
Mooie timing om te stoppen nu het nieuwe verbod
op roken in openbare ruimtes van kracht is Eindelijk uitgaan zonder echt stinkend thuis te komen |
|
|||
|
|||
Citaat:
sodeju dat zijn 3 pakjes, of een baal shag per dag.. das veel, maargoed zoals veel zeggen in de kroeg de meeste moeite te hebben dan ben je precies op het goede moment gestopt succes ermee!
|
||||
|
||||
Lang leve het algemeen rookverbod per 1 juli 2008! Hoezé Hoezé!
Succes ermee |
|
||||
|
||||
Ik ben echt heel blij met jullie positieve ondersteuning Mijn dank is groot
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Top hoor, sterkte met het afkicken...
Van veel mensen die zijn gestopt hoor je positieve geluiden, meer lucht, betere conditie en zo |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hé Michael,
Ik ben zelf gister gestopt, nu ruim 26 uur rookvrij een rookie dus (hmm rare woordkeuze haha) Maar voor mij geldt hetzelfde als voor jou, ik ben er klaar mee. Ik heb alle 100.000 smoesjes om maar niet te stoppen tegen mezelf aangehouden maar gister was het klaar! En nu de wilskracht vinden om dit door te zetten. Moeilijkste merk ik zijn de 'vaste' momenten waarop je je sigaretjes rookt. Een wijs mens zei tegen me dat ik de strijd tegen het roken moet zien als één klein gevecht per keer, elke impuls om te roken die je kan weerstaan is een overwinning en haal daar je kracht uit. Ik heb namelijk enorme moeite met de gedachte dat je je leven lang verslaafd blijft aan sigaretten, daar werd ik zo depri van in mijn overwegingen om te stoppen. Deze denkwijze helpt enorm! Succes aan alle stoppers!! Gelukkig hebben we onze iphones om ons mee bezig te houden |
|
||||
|
||||
Ik ben ook gestopt! (ben er gelukkig nooit aan begonnen en ga er ook niet aan beginnen)
|
||||
|
||||
@iMario Dus je bent er ook niet meer gestopt hé
Maar veel succes voor jullie allemaal het is een positieve verandering voor jou en je medemens Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Smiley ook heel veel succes
|
||||
|
||||
Ik rookte alleen soms in de kroeg, dus ik vind het een goede zaak dat er nu een verbod is. Dat voorkomt een hoop verslavingen, en jongeren die roken!
|
|
|||
|
|||
Succes!
Ik ben zelf een social roker. Alleen op zaterdagavond, maar dat zal met het verbod ook snel voorbij zijn. Ben wel benieuwd hoe dat zal zijn, een kroeg zonder rook. |
|
||||
|
||||
Ik denk alles niet meer zo wazig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone is er mee gestopt. | Cowsbreath | iPhone algemeen | 6 | 16-02-10 14:25 |
iPhone: redsn0w onverwachts gestopt | miteho | Jailbreak | 4 | 23-07-09 20:46 |
|
|