Beperkingen programma gezocht! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mede Iphonegebruikers. na een week gezocht te hebben, nog steeds niks gevonden wat ik zoek. ik zoek een programma waarmee je dit oa kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beperkingen programma gezocht!
Beste Mede Iphonegebruikers.
na een week gezocht te hebben, nog steeds niks gevonden wat ik zoek. ik zoek een programma waarmee je dit oa kan beperken, dat je een code hebt om erbij te komen. 1. sms 2. foto's dan bepaalde mappen. 3. notities dit omdat er nog een en andere vertrouwelijke gegevens in staan van klanten. ik hoop dat een van jullie iets weet. krijg namelijk altijd de vraag, mag ik even kijken hoe zo'n iphone werkt, maar dat moet ik dus nu altijd zeggen nee, omdat dat dus niet kan aangezien al die gegevens erin staan. hoop het te horen van jullie! thanks Wout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit kan niet met een app'je uit de appstore, misschien wel als je hebt gejailbreakt, maar dat weet ik niet precies.
|
|
||||
|
||||
Kan met Lockdown uit Cydia. En je kan dat ook doen met Supreme Preferences 3.0 (Instellingen > Algemeen > Beperkingen), dan verdwijnen die applicaties van het thuisscherm, kunnen anderen er dus ook niet bij. (Supreme Preferences 3.0 is alleen nog niet uit)
|
|||
|
|||
thanks, werkt maar springboard crashed nu de hele tijd.
|
|
||||
|
||||
Had ik ook op een bepaald moment, ik heb enkele zaken die op m'n SB draaiden verwijderd en sindsdien werkte het weer naar behoren. Installeer ze later eventueel opnieuw.
|
|||
|
|||
Ik heb zelf geprobeerd Lockdown te gebruiken, maar mijn Iphone springt dan elke keer dat ik het wachtwoord invoer op Safe Mode :S
|
|
||||
|
||||
Ja dat is bij mij ook het geval. En die codeslot in instellingen is niet goed genoeg?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht: programma om britse maten te kunnen converteren | martwout | iPhone Apps | 8 | 26-02-10 16:39 |
Alternatieven voor cydia programma's gezocht | belmaniak | Archief | 3 | 14-09-09 21:44 |
Goed programma gezocht voor vertrouwelijk info in op te slaan. | Snuffels | iPhone Apps | 5 | 21-07-09 23:02 |
remote programma gezocht | Vomera | Archief | 3 | 07-07-09 10:17 |
Gezocht cydia programma | Pdeb1993 | Archief | 3 | 29-03-09 13:53 |
|
|