sms.app werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op het groene sms-knopje druk, opent mn iPhone een nieuw scherm, maar verlaat dit 2 sec. later ook weer om weer naar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms.app werkt niet
Als ik op het groene sms-knopje druk, opent mn iPhone een nieuw scherm, maar verlaat dit 2 sec. later ook weer om weer naar het hoofdscherm terug te keren.
Ik heb vanmiddag 1.1.2 geinstalleerd en neem aan dat het daar mee te maken heeft. Zou ik de sms.app moeten vervangen of is er een andere bekende oplossing?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Open iWorld en selecteer Nederland. |
|
|||
|
|||
Thnx! Werkt!
|
|
|||
|
|||
Waar vind ik Iworld op de Iphone?
Ik krijg maandag mijn Stealthsim binnen en mijn tel is al gejailbreaked, maar Iworld kan ik niet vinden... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik vind onder Tweaks alleen iets met Calendar...
Heb ik een andere Tweaks nodig? |
|
||||
|
||||
Even "community sources" installeren via installer: staat onder sources.
Als het goed is staat hij er dan wel onder.
|
|||
|
|||
Er staat onder sources alleen iApp-a-Day...
|
|
||||
|
||||
Dan even deze link toevoegen bij installer:
sources -> edit -> add -> http://conceitedsoftware.com/iphone Als je deze toevoegd dan kun je als het goed is meteen iWorld downloaden. Zie wiki bij repository. |
|
|||
|
|||
Top! Gelukt! Dank je!
Kan ik Iworld nu al instaleren of moet ik eerst de Stealthsim erin doen? Ik heb geprobeerd Iworld te openen. Mara hij zegt Size mismatch... Your Appsupport framework is not supported. Komt dat omdat de steathsim er nog niet inzit? Laatst gewijzigd door Yaron; 21-12-07 om 14:13. |
|
||||
|
||||
Ja volgens mij wel.
|
|
|||
|
|||
Zou het ook kunnen dat ik nog versie 1.1.1 heb en eerst moet upgraden naar 1.1.2?
|
|
||||
|
||||
Ow ik dacht dat je al op 1.1.2 zat. Nee als je op 1.1.1 zit dan is dat het probleem. iWorld is namelijk een fix voor 1.1.2
|
|
|||
|
|||
We zijn er nu mee bezig...
Ik ben echt een draak met dit soort dingen, maar ik krijg heel veel hulp van onze IT-man...En van dit forum natuurlijk! Dank! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS werkt niet | Clemenza | iPhone algemeen | 4 | 30-07-09 16:28 |
SMS werkt niet | Yorick | iPhone algemeen | 111 | 28-07-09 06:16 |
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet | Laura-Brink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 18:16 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
sms werkt niet meer | sjoeii | Unlock [archief] | 6 | 12-02-08 20:04 |
|
|