Bug in Assassins Creed? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of meer van jullie dit probleem hebben. Bij level 1-3 van Assassins Creed, waar je op het dak na een gesprek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bug in Assassins Creed?
Ik vroeg me af of meer van jullie dit probleem hebben. Bij level 1-3 van Assassins Creed, waar je op het dak na een gesprek met een wachter over een brug moet lopen die na jou [als je snel genoeg bent] instort, moet ik steeds mijn iPhone zelf in slaapstand laten vallen voor ik weer opnieuw verder kan. Doe ik dit niet dan blijf ik rondjes lopen over het dak want de brug ligt dan nog steeds in puin.
Start ik hem weer op dan kan ik de missie herstarten en is de brug weer heel. Maar dit is heel vervelend en houdt ontzettend op, want ik blijf hier dus even hangen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Reeds uitgespeeld!!! Geen probleem! |
|
||||
|
||||
Maar heb jij die brug in 1 keer gehaald dan want dan weet je inderdaad niet of hij bij jou weer aanwezig was als je het level opnieuw deed.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb geloof ik al een shortcut gevonden om de missie opnieuw te doen [met een complete loopbrug]. Heb wat zitten googlen en als je op het logo linksboven in het scherm drukt gaat hij in pauzestand [wist ik niet] waardoor je meteen de missie kunt herstarten zonder hem eerst in slaapstand te hoeven laten gaan.
Dat scheelt een stuk! Nu het level nog halen . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Q&A Topic Assassins Creed | xxMartenxx | iPhone Apps | 10 | 25-02-10 15:21 |
Assassin's Creed II : Discovery | Runaque | Archief | 1 | 19-12-09 12:29 |
Hero of sparta vs assasin's creed | Inyigo | iPhone Apps | 8 | 14-07-09 18:39 |
|
|