//

Q&A Topic Assassins Creed

Q&A Topic Assassins Creed discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal! Aangezien ik al meerdere mensen heb gehoord over de moeilijkheidsgraad van bepaalde levels van Assassins Creed, leek het me wel gepast om een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-05-09, 20:56
xxMartenxx's schermafbeelding
xxMartenxx xxMartenxx is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerenveen
Berichten: 130
Stuur een bericht via MSN naar xxMartenxx
Standaard Q&A Topic Assassins Creed

Hallo Allemaal!

Aangezien ik al meerdere mensen heb gehoord over de moeilijkheidsgraad van bepaalde levels van Assassins Creed, leek het me wel gepast om een topic te starten om elkaar door de levels te helpen (mocht je er niet meer uitkomen)

Ik zit zelfs vast bij dit level, ik kom maar niet aan de overkant ik haal de afstand steeds niet! Héél frustrerend!



Heeft iemand de oplossing?
__________________
[B]iPhone 4S Wit iOS 5.0.1 16GB iPad 2 Wi-Fi Wit 32GB iOS 5.0.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-09, 22:24
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb ondertussen het game uitgespeeld en het einde is zoals ik verwacht had, zo open als je maar kan denken en het sluit aan waar Assassin's Creed op PS3/X-box/PC verder gaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxMartenxx Bekijk bericht
Hallo Allemaal!

Aangezien ik al meerdere mensen heb gehoord over de moeilijkheidsgraad van bepaalde levels van Assassins Creed, leek het me wel gepast om een topic te starten om elkaar door de levels te helpen (mocht je er niet meer uitkomen)

Ik zit zelfs vast bij dit level, ik kom maar niet aan de overkant ik haal de afstand steeds niet! Héél frustrerend!



Heeft iemand de oplossing?
Aanlopen en jump ingedrukt houden, wel juist timen is de boodschap. Normaal is dit een hindernissenparcour van drie sprongen die je normaal in een serie neemt door te blijven lopen, de eerste spring is dan een gewone, de tweede een salto en de derde een schroef.
  #3  
Oud 05-05-09, 23:04
xxMartenxx's schermafbeelding
xxMartenxx xxMartenxx is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerenveen
Berichten: 130
Stuur een bericht via MSN naar xxMartenxx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Ik heb ondertussen het game uitgespeeld en het einde is zoals ik verwacht had, zo open als je maar kan denken en het sluit aan waar Assassin's Creed op PS3/X-box/PC verder gaat.

Aanlopen en jump ingedrukt houden, wel juist timen is de boodschap. Normaal is dit een hindernissenparcour van drie sprongen die je normaal in een serie neemt door te blijven lopen, de eerste spring is dan een gewone, de tweede een salto en de derde een schroef.
Dank je, het is me eindelijk gelukt! ik had al zo'n vermoeden dat het met die 3 combo jump moest!

Laatst gewijzigd door xxMartenxx; 05-05-09 om 23:12.
  #4  
Oud 06-05-09, 13:09
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Over het algemeen zijn bepaalde passages vrij simpel voorbij te komen, maar het is vaak een kwestie van timing of inzicht.
Een handige walkthrough is altijd welkom zou ik denken.

GameFAQs: Assassin's Creed: Altair's Chronicles (DS) FAQ/Walkthrough by DBM11085
  #5  
Oud 07-07-09, 19:13
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard Assassin's Creed Altaïr's Chronicles Free!

Assassin's Creed Altaïr's Chronicles Free! (in iTunes)
Weet iemand of die de full game is of maar gewoon een paar delen van het origineel?
Anders is het een verrekt mooi speel voor te weinig geld...

grtsz
  #6  
Oud 07-07-09, 19:16
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Het is de demo.
  #7  
Oud 07-07-09, 19:34
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Natuurlijk is dit niet de echte versie. Er staat bij de beschrijving dan ook duidelijk : Full Game Features ...

En als je de Betaalde top 25 en gratis top 25 App Store met elkaar vergelijkt, zal je bij beide een Assassin spel tegenkomen, een van 3,99 en een gratis demoversie.
  #8  
Oud 07-07-09, 21:46
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Aha,
Dan nog steeds mooi spel.
  #9  
Oud 08-07-09, 01:05
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd, kan hier prima bij
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #10  
Oud 25-02-10, 12:56
bobbaj bobbaj is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard Assassin's Creed: Altaïrs Chronicles vraag

Ik loopt tijdens het spelen van Altaïr Chronicles vast in level 5-3 waar je in de tuin een waterput in moet. Als je dat doet kom je onder de grond terecht waar je op een knop moet gaan staan om een poort aan de andere kant van de ruimte te openen. De poort blijft maar een beperkte tijd open dus je moet zo snel mogelijk naar de andere kant. Om daar te komen moet je ook via twee bewegende platforms, maar hier kom ik niet verder...

Op het eerste platform kom ik en op het tweede ook, maar doordat ze inschuiven red ik het niet om bij de open poort te komen.

Heeft iemand tips?
  #11  
Oud 25-02-10, 15:21
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bobbaj Bekijk bericht
Ik loopt tijdens het spelen van Altaïr Chronicles vast in level 5-3 waar je in de tuin een waterput in moet. Als je dat doet kom je onder de grond terecht waar je op een knop moet gaan staan om een poort aan de andere kant van de ruimte te openen. De poort blijft maar een beperkte tijd open dus je moet zo snel mogelijk naar de andere kant. Om daar te komen moet je ook via twee bewegende platforms, maar hier kom ik niet verder...

Op het eerste platform kom ik en op het tweede ook, maar doordat ze inschuiven red ik het niet om bij de open poort te komen.

Heeft iemand tips?

Kijk eens in een eerdere post van mij in dit topic, ik heb daar een link gepost naar een walkthrough van dit game, daar staat alles in dat je moet weten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mafia: Respect & Retaliation Invite Topic iFonzie iPhone Apps 44 08-04-10 21:30
Assassin's Creed II : Discovery Runaque Archief 1 19-12-09 12:29
Hero of sparta vs assasin's creed Inyigo iPhone Apps 8 14-07-09 18:39
Bug in Assassins Creed? Gatito iPhone Apps 4 13-07-09 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.