apps terug zetten op Iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een reservekopie gemaakt van mijn iphone, en daarna heb ik mijn iphone terug gezet in fabrieksinstelling. Dan heb ik mijn reservekopie weer op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps terug zetten op Iphone
Ik heb een reservekopie gemaakt van mijn iphone, en daarna heb ik mijn iphone terug gezet in fabrieksinstelling. Dan heb ik mijn reservekopie weer op mijn iphone gezet maar mijn apps staan er niet meer op. Kan er me misschien iemand helpen hoe ik mijn apps weer op mijn iphone krijg?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe ben je aan die apps gekomen?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Via de App Store?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Staan de applicaties wel in je iTunes bibliotheek.
|
|
|||
|
|||
Is dat onder programma's? Daar staat er niks in.
|
|
||||
|
||||
Dan moet je ze weer opnieuw binnenhalen , niet schrikken als er een betaling verschijnt dit veranderd dan in de tekst dat ze al gekochtbzijn en weer te downloaden zijn .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Stuk voor stuk..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps terug zetten? | juuldeman | iPhone Apps | 9 | 11-01-11 09:37 |
iPhone 3G 4.0.1 terug zetten naar 3.1.3? | Nemisis2003 | iPhone algemeen | 12 | 10-08-10 20:39 |
iPhone: Iphone 3GS OS4 terug zetten naar 3.1 | effies | Jailbreak | 13 | 25-07-10 11:35 |
Photo cache terug zetten naar iphone | thooo | Muziek, foto & video | 0 | 21-07-10 23:22 |
terug zetten van Iphone | emmelotj | iTunes | 2 | 07-01-09 00:59 |
|
|