//

Dictafoon

Dictafoon discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door deltadaphne Ik zie ze in iTunes niet staan, kan ze wel via iphone Explorer zien. Daar staan dan 2 versies: een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 09-03-11, 21:24
DJGizbo DJGizbo is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deltadaphne Bekijk bericht
Ik zie ze in iTunes niet staan, kan ze wel via iphone Explorer zien. Daar staan dan 2 versies: een m4a en een mov.
Hier hetzelfde, zie pic: . on Twitpic

Laatst gewijzigd door DJGizbo; 09-03-11 om 22:52.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 09-03-11, 22:57
DJGizbo DJGizbo is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 22
Thumbs up Opgelost

OK, ik heb het volgende gedaan. Ik heb iphone backup extractor gedownload. In de expert mode ben ik naar de Recordings directory gegaan. Daar stonden de .m4a van 0 kB en de .mov van 98MB. Deze heb ik beide gekopieerd naar mijn desktop. Vervolgens met diverse software geprobeerd af te spelen en in Quicktime werkte dat waarachtig. Van het uur in ieder geval 24 minuten terug... beter iets dan niets (vooral ook dankzij emotionele waarde van het interview )
  #43  
Oud 26-05-11, 12:27
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJGizbo Bekijk bericht
OK, ik heb het volgende gedaan. Ik heb iphone backup extractor gedownload. In de expert mode ben ik naar de Recordings directory gegaan. Daar stonden de .m4a van 0 kB en de .mov van 98MB. Deze heb ik beide gekopieerd naar mijn desktop. Vervolgens met diverse software geprobeerd af te spelen en in Quicktime werkte dat waarachtig. Van het uur in ieder geval 24 minuten terug... beter iets dan niets (vooral ook dankzij emotionele waarde van het interview )
Godzijdank. Deze uitleg heeft me dag helemaal gemaakt. Ik heb mijn hele intervieuw van dik 2 uur kunnen "redden".
Mijn dank is zeer groot.

Ben dan nog steeds benieuwd waarom het intervieuw wel op de iphone zit, maar noch itunes noch iphone kan het afspelen.
  #44  
Oud 26-05-11, 13:44
DJGizbo DJGizbo is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 22
Standaard

"Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan"

Maar ja, het is het gewoon een keiharde bug, misschien moeten we 'm melden bij Apple!
  #45  
Oud 26-05-11, 14:00
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJGizbo Bekijk bericht
"Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan"

Maar ja, het is het gewoon een keiharde bug, misschien moeten we 'm melden bij Apple!
Vermoed dat de "storing" komt door wellicht een sms, missed call of een push bericht die je ontvangt. Ik had hiervoor ook een gesprek opgenomen van dik 1,5 uur en die was feilloos te beluisteren.

Tja, bij Apple een melding maken? Tja, alleen developers kunnen dat toch?
  #46  
Oud 03-08-11, 16:01
louistje louistje is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard dictafoon

Weet iemand hoeveel uur achter elkaar je op de dictafoon kunt opnemen? Dit voor het opnemen van vergaderingen
  #47  
Oud 14-08-12, 17:19
Jennn020 Jennn020 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louistje Bekijk bericht
Weet iemand hoeveel uur achter elkaar je op de dictafoon kunt opnemen? Dit voor het opnemen van vergaderingen
Ik heb zelf een keertje een opname kunnen maken van 4uur en 55min. Alleen een 2 opname heeft een fout, hij staat er wel aangegeven maar kan niet worden afgespeeld of overgezet worden naar iTunes.. En zoals de andere geplaatste berichten op deze forum staat al aangegeven dat het niet heel betrouwbaar is.
  #48  
Oud 16-09-12, 18:16
ncwichmann ncwichmann is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jelmah Bekijk bericht
Oplossing gevonden: Ga in itunes naar je iphone, klik op muziek. Vink: Synchroniseer muziek, en klik ook sync opgenomen herinneringen. Klik op toepassen en je memo zal verschijnen bij: afspeellijsten - opgenomen herinneringen


Ik heb al mijn hoorcolleges opgenomen maar krijg ze nu niet van mijn iPhone naar mijn computer (windows).
Na het synchroniseren, zie ik wel alle gesproken berichten, maar alleen de snelkoppeling vanaf mijn iPhone. Niet de bestanden zelf, want ik kan ze niet verslepen naar mappen in mijn computer. Ze staan ook niet onder 'afspeellijsten'.

Weet iemand hoe ik deze mappen/colleges op mijn computer krijg? Ik heb al het bovenstaande in de forum al geprobeerd, mij mijn iTunes synchroniseert alleen vanaf mijn computer naar mijn iPhone volgens mij. Niet van mijn iPhone naar mijn computer.
Ik moet ze op mijn computer hebben omdat ik ze van mijn iPhone moet verwijderen. Mijn dictafoon is vol, dus ik kan nu geen colleges opnemen...
  #49  
Oud 09-03-13, 21:28
TeunJannie TeunJannie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard

Ik heb een opname van 40'30"; zelf beeindigd, dus er kan misschien nog wel meer.
Ik heb deze opname op de I phone laten staan en enkele weken een nieuwe opname gemaakt van ongeveer 30 minuten. Hiervan kan ik in de app memrecorder niets terug vinden. Zou ik een fout hebben gemaakt bij het opnemen, zodat er niets is opgenomen of heeft het te maken met de voorgaande opname? kan de opname ergens anders staan in de I phone? Heb ik hem per abuis gewist en kan ik hem dan terugvinden in een recycle box?
Ik ben een new be op i phone gebied. Zoals je al dacht...
Teun
Reageren

Labels
dictafoon, niet betrouwbaar, waarschuwing



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
dictafoon pimvhe iPhone algemeen 4 30-10-10 14:29
Dictafoon yoyoran iPhone algemeen 0 16-10-10 11:25
Dictafoon sjoeii Ringtones en Wallpapers 3 25-02-10 06:14
Dictafoon gegevens verwerken malou_2005 iPhone Apps 0 08-01-10 00:23
dictafoon en mislukte opname Floor Orlemans Archief 1 06-11-09 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.