App kopen en "teruggeven" indien onvoldoende discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag testen of GPS met Navigon Europe wel zo goed werkt als men doet uitschijnen. Ik vrees dat mijn iPhone 3G, niet snel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App kopen en "teruggeven" indien onvoldoende
Ik zou graag testen of GPS met Navigon Europe wel zo goed werkt als men doet uitschijnen. Ik vrees dat mijn iPhone 3G, niet snel genoeg gaat zijn en bij (langdurige) navigatie gaat over-verhitten.
Ik dacht eerder gelezen te hebben dat je aangekochte applicaties weer kon teruggeven aan Apple, waarbij je je aankoop (grotendeels?) terugkrijgt. Weet iemand meer over deze procedure? Kan dat nog? Krijg je effectief je (integraal) betaald bedrag terug? Hoe doe je dat? ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,ik had ook een vraag wat betreft de Navigon applicatie,
ik heb hem via m'n iphone gedownload,maar dacht dat het niet helemaal goed was gegaan,één dag later nog een keer gedownload via m'n pc,deze werkte wel prima helaas wel 2x 99,00 afgeschreven,nu zie ik ook nog tot mijn verbazing dat de prijs van deze applicatie nu 20,00 goedkoper is,kan ik hier nog wat mee?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@paljasken: download de gratis Navigon Lite applicatie en test daar eens mee. Alles werkt net als in de hele applicatie alleen het navigeren op zich is uitgeschakeld.
|
|
|||
|
|||
Ik had deze morgen een refund gevraagd van een app via het online formulier van Apple, en ik kreeg daarnet al antwoord dat ik binnen 5 dagen mijn geld terug krijg
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is" | yazzdian | Archief | 6 | 19-06-09 11:03 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|