IM+ discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Jammer dat IM+ dit niet ondersteund. Voor de rest ideaal, heb em gekocht voor 80 cent destijds....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jammer dat IM+ dit niet ondersteund. Voor de rest ideaal, heb em gekocht voor 80 cent destijds.
|
|
|
||||
|
||||
IM+ (3.3) connection error,
Na de update van IM+(3.3) kan ik met geen van mijn accounts connecten. Geen Twitter, Facebook of MSN.
Met andere apps lukt dit wel. Iemand meer dit probleem. Edit: Heb ze al wel gemaild. Laatst gewijzigd door Dragon; 07-08-09 om 00:13. |
|
||||
|
||||
weet iemand of ze dit snel willen gaan veranderen? (bij de volgende update?)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
IM+ crasht redelijk vaak bij mij bij het opstarten, na 3-4x werkt het dan weer wel
verwacht wel wat meer werking bij zo'n prijs.. + de opstartsnelheid van IM+ is ook iets té traag naar mijn goesting Laatst gewijzigd door Kluppergeest; 07-08-09 om 16:50. |
|
|||
|
|||
Ik heb (deels) hetzelfde probleem.
Wel verbinding met twitter en facebook, maar niet met skype en msn. Mijn ervaring is dat het trouwens soms nog wel werkt, maar toch meer niet als wel. |
|
||||
|
||||
heb ook problemen met connecties......
|
|||
|
|||
Geen probleem via Wi-Fi, wel via 3G
|
|
||||
|
||||
// Diverse discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
kan je nou inmiddels al je nickname veranderen in IM+???
|
|
||||
|
||||
is er voor mac osx ook IM+ ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb met IM+ nog nooit een probleem gehad!
|
||||
|
||||
Ja die staat er bij mij ook op maar verbinden gaat zo langzaam! En je kunt je niet als offline aanmelden. Gebruikte eerst amsn die werkt ook wel relax maar sind snow leopard doet ie het niet meer
|
|
|||
|
|||
Citaat:
aanmelden gaat wel beetje langzaam idd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|