IM+ discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik IM+ gekocht en gebruikt heb, hebben mensen last van spam dat via mijn MSN account verstuurd wordt. Dit gebeurd ongeveer 1x in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
IM+
Sinds ik IM+ gekocht en gebruikt heb, hebben mensen last van spam dat via mijn MSN account verstuurd wordt. Dit gebeurd ongeveer 1x in de 2 weken en altijd op momenten dat ik niet zelf online ben met mijn mac of iphone.
Ik heb 100% zeker nergens mijn accountgegevens achtergelaten of ingevuld op websites, pretty sure dat het ook geen virus is omdat het altijd gebeurt als mijn mac uit staat. Ik heb dus sterk het gevoel dat IM+ mijn gegevens misbruikt. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En als je IM+ niet meer gebruikt, heb je er dan nog steeds last van?
Dan zou je een andere IM kunnen overwegen (Palringo bijvoorbeeld)
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
IM + 3.0 geïnstalleerd --> geen icoontje?
Ik heb vandaag via iTunes IM+ 3.0 geïnstalleerd en alles is prima verlopen, alleen krijg ik geen icoontje op het springboard? Ik heb toen ik nog een jailbreak had, IM+ niet geinstalleerd, dus het icoontje is ook niet verborgen.
HeyWAY is wel verschenen op m'n springboard. Iemand een idee?
|
||||
|
||||
Wat heb je al geprobeerd? Reboot? Reset? IM+ opnieuw geïnstaleerd?
|
|
|||
|
|||
Yup, alle drie geprobeert, en geen resultaat helaas
|
|
||||
|
||||
En als je bij Spotlight "IM+" intypt vind hij ook niets?
|
|
|||
|
|||
Nee dat klopt
EDIT: Ik heb net Moover geïnstalleerd, daarvan komt het icoontje WEL op het springboard. Blijf het vaag vinden... Laatst gewijzigd door Chrisjuh; 19-06-09 om 00:58. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De systeemtaal naar het Engels veranderen heeft ook geen zin helaas Ik ga hem eens via App Store op mn iPhone proberen.
EDIT: Dat heeft gewerkt! Slotje Laatst gewijzigd door Chrisjuh; 20-06-09 om 00:10. |
|
|||
|
|||
IM+ 3.2 Werkt niet
Hallo allen samen.
Ik heb net IM+ 3.2 op mij Phone gezet en er zijn war rare dingen. 1. Kan gewoon in MSN inloggen . 2. Druk ik op de home knop dan krijg ik geen notificaties . (staan overal wel aan) 3. Lock ik mijn screen dan krijg ik wel sound maar geen badge . Iemand ervaring met dit gebeuren, want ik weet het ff niet meer... Thanx En als ik in het verkeerde forum zit Sorry !!! Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-07-09 om 22:24. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gixxje, kun je omschrijven hoe je het probleem hebt opgelost? Dit is prettig voor gebruikers die in de toekomst dezelfde problemen ervaren
|
|
|||
|
|||
Dat zou ik ook graag willen weten wand bij mij doet push het helemaal niet
|
|
|||
|
|||
IM+ veranderen nickname
Ik gebruik het programma IM+ 3.1, werkt prima maar ik kan 1 ding niet vinden.
Hoe pas je je eigen nickname aan in MSN? Met het invullen van mijn msn gegeven ben ik alleen maar mijn login en wachtwoord tegen gekomen wat ik moest invullen, nergens kan ik een "nick name" ingeven of aanpassen. Iemand een idee hoe dit werkt? |
|
||||
|
||||
Ik heb net eens gekeken maar vind het ook niet.
Volgens mij gaat dat gewoon niet.. |
|
|||
|
|||
nee ik kan het idd ook niet vinden in im+.
erg raar wel eigenlijk. in beejive kan het wel, maar die bleef de laatste tijd vaak hangen bij het opstarten dus heb im+ aangeschaft. |
|
|||
|
|||
IM+ neemt de nickname over die bij MSN het laatst gekend is, je kan kiezen tussen 3 "online" status berichten.
- Online : Neemt je originele nickname over. - Online with IM+ : Neemt ook je originele nickname over en zet in de kolom eronder het bericht "online with IM+". - I am here : Neemt ook je originele nickname over en zet in de kolom eronder "I am here http://.........." waar men op kan klikken om te zien op welke GPS locatie je je bevind. Dus je kan je nickname niet veranderen in IM+, althans voorlopig niet, daarom dat ik met Beejive IM werk, die werkt heel lekker naar mijn mening. |
|
|||
|
|||
Nou lukt me niet hoor.
Ik log in op mijn pc met dit account, verander mij nick etc .. Log weer in met IM+ en wat denk je, jawel mijn oude nickname staat er weer.. Errug irritant is dit. |
|
|||
|
|||
ik zie eigenlijk heel me eigen account/msn naam niet in im+.
waar kun je die zien? |
|
|||
|
|||
niet, alleen via een ander msn account.
Ik gebruik 2 verschillende accounts, 1 voor mijn iphone en 1 voor op de desktop. Zo kan je duidelijk zien dat de nickname niet wordt aangepast in IM+ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|