Opvolgen data traffiek discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forummers, Is er een applicatie waarmee ik mijn data traffiek kan opvolgen. Hiermee bedoel ik hoeveel data ik bv over 3G heb binnengehaald. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opvolgen data traffiek
Beste Forummers,
Is er een applicatie waarmee ik mijn data traffiek kan opvolgen. Hiermee bedoel ik hoeveel data ik bv over 3G heb binnengehaald. Ik vindt nu enkel het totale dataverkeer terug op mijn iphone. Kan handig zijn om niet voor onaangename verassingen komen te staan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) | JajeBlade | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-07-10 00:21 |
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit | MacShack | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-02-10 17:06 |
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar | Lop | iPhone algemeen | 2 | 12-01-09 15:04 |
|
|