app geen haast wel politie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) door een pc probleem(zeer naar virus) zit ik nu dus met een andere pc. voor heen had ik een app van geen haast wel politie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app geen haast wel politie
door een pc probleem(zeer naar virus) zit ik nu dus met een andere pc.
voor heen had ik een app van geen haast wel politie de naam is me ontschoten(na een avond zoeken niks kunnen vinden wie kan me helpen gr mrfred |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je telefoon app openen en dan 0900-8844 (ook wel 0900-tuig) intikken?
Ik denk dat als je op dat nummer zoekt vast wel iets aan app kunt vinden die dat voor je doet. Overigens is het wellicht handiger om dit vanwege de kosten gewoon niet te doen. Je kunt dan beter de boel anoniem melden omdat dat een gratis 0800 nummer is (Meld Misdaad Anoniem: 0800-7000). Die 0900 nummers vallen namelijk buiten je abonnement waardoor je rekening moet houden dat je zo ongeveer een uiterst beschamende 2 euro per minuut lapt (in geval van dit nummer, andere nummers kunnen lager of hoger uitvallen). De politie is heel erg blij met het melden van al die dingen ja...:X |
|
|||
|
|||
Geen spoed, wel politie? >>> Appsstore.nl - Nieuw Loterij (€ 0.79). Alle iPhone applicaties van Nederlandse bodem op een rij!
|
||||
|
||||
ik zie m niet meer in de appstore staan,dus misschien is het niet zo gek dat je het niet kan vinden.
|
|||
|
|||
Inderdaad... Kan ook van de site hierboven niet geïnstalleerd worden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dank voor je reactie en het was idd deze app inmideels weer op m,n ifone geinstaleerd Laatst gewijzigd door Timmeh_; 11-09-09 om 17:59. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
Het icoontje staat er nog (op de site van de maker), maar de app zelf is foetsie. http://www.p-edge.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=31&Itemid=59
|
|
|||
|
|||
Citaat:
weird |
|
||||
|
||||
Vandaag maar eens grondig onderzoek gedaan waarom de app nog op Appsstore.nl stond, hij is er inmiddels van af. Zal niet weer voorkomen!
Zijn veel apps verdwenen overigens.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App die berichten kan sturen, maar wel 'veilig'. Dus geen what'sapp:) | iphonedre | iPhone Apps | 6 | 07-01-11 22:48 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! | tice | Wi-Fi | 0 | 30-06-09 12:11 |
iphone doet haast niks meer help :( | yuripfl | iPhone algemeen | 0 | 18-05-08 22:50 |
|
|