Spelletjes Gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek CT Special Forces voor op de iphone of zo iets dergelijks het lijkt op het spel Commandos van miniclips. hier een filmpje, YouTube ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Spelletjes Gezocht
Ik zoek CT Special Forces voor op de iphone of zo iets dergelijks het lijkt op het spel Commandos van miniclips.
hier een filmpje, YouTube - GBA CT Special Forces weet iemand hoe dit spelletje heet en of het er op de iphone is? ----- ook wil ik vragen of er zo iets was.. zo als Winkelstraat, dit is het 2d spel Winkelstraat - Spele.nl - De leukste spelletjes site van Nederland! dit de 3d uigebreidere versie; Shopping City - Spele.nl - De leukste spelletjes site van Nederland! en is het moeilijk ook zo spelletje te maken voor de iphone? ---- Motherload op miniclips vind ik ook een cool spel. MotherLoad - Action Games at Miniclip.com - Play Free Games zijn deze spellen er op de iphone? en is het moeilijk om ze te maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Motherload i.i.g. wel, dat heet op de iPhone "I Dig It".
|
|
||||
|
||||
Ookee , cool
heb hem meteen gedownload. |
|
||||
|
||||
probeer is te kijken naar rolando of toki tori ( niet mijn favoriet maar mss een hint )
als je zoiets bedoelt
|
|||
|
|||
Ik denk dat DinoSmash Online, Inkvaders en Zombieville USA het meest op CT Special Forces lijken.
|
|
||||
|
||||
-
|
|
|||
|
|||
No problem...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
waar kan ik zombieville gratis downloaden ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
kun je ze nergens anders downloaden? ben namelijk niet echt een kenner...
|
|
||||
|
||||
Neen, en over illegale manieren gaan we het hier niet hebben, dat is namelijk niet toegestaan op iPhoneclub
|
|
||||
|
||||
Je kan een lite versie downloaden in de app store
|
|
|||
|
|||
ha oke, toch bedankt
|
Labels |
game, gezocht, iphone, spel, zoek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke spelletjes ? | Frozenflam | Jailbreak apps en thema's | 56 | 21-11-08 12:26 |
Gratis spelletjes apps? | zwiggelbig | iPhone Apps | 2 | 09-09-08 22:33 |
Spelletjes e.d. downloaden | Sylvia | Archief | 1 | 26-08-08 21:20 |
|
|