Bioscoop applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou liep ik in utrecht met wat vrienden, en toen besloten we uit het niets is naar de bios te gaan. Dus ik denk wacht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bioscoop applicatie
Nou liep ik in utrecht met wat vrienden, en toen besloten we uit het niets is naar de bios te gaan.
Dus ik denk wacht even daar moet vast wel een applicatie voor zijn voor in welke bios wat en hoelaat draait, maar tot mijn grootste verbazing kon ik niets vinden in de app store Dus ligt het nou aan mij of is er wel zo een applicatie. Want nou moesten we dus zo een foldertje ergens zien te vinden waar in staat in welke bios wat draait en hoelaat (ook geen probleem maar ik dacht dat het handiger was met een applicatie Ik hoor graag of er misschien wel zoiets bestaat of dat ik misschien de enige ben met dit probleem Grtz kris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is er wel die van de pathe
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Now Playing, werkt perfect! Op basis van GPS wordt de dichtstbijzijnde bioscoop gevonden, of je kan zelf zoeken op bioscoop/film.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Oke tnx ik ga het proberen.
Aan de Pathe app heb ik niet zoveel aangezien er in Utrecht geen Pathe zit |
|
||||
|
||||
haha ja precies dat wou ik net zeggen maar vraagje
waar in utrecht zit een goede bioscoop dan? niet dat ik er vaak kom. Maar wist vroeger alleen bij hoog catharijne een bios te vinden
|
|||
|
|||
je hebt toch safari beetje googlen is genoeg voor alle info die je wilt hebben
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik was al aan het zoeken naar een chille bioscoop app!
Heb nu net Bios gedownload (voor 79cent) en dat is zeker een goede app. Heb alleen wel Pathe dr naas als ik echt wat kaartjes reserveren alleen die heeft alleen de pathe bioscopen dr in staan.... |
|
||||
|
||||
Waarom heb je niet eerst Now Playing geprobeerd zoals hierboven aangegeven.
die is gratis en daarin kun je alle bioscopen selecteren binnen een opgegeven straal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NU.nl applicatie | rotterdammer53 | iPhone Apps | 4 | 06-01-11 09:52 |
Twitter Applicatie | dannyhtek | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 00:18 |
|
|