Hondenfluitjes werken niet op 3gs? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 3gs fw 3.1 en sinds vandaag wou ik mensen gek maken met een hondenfluitje. Maar ik heb 2 programmas uit de app store ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hondenfluitjes werken niet op 3gs?
Ik heb 3gs fw 3.1 en sinds vandaag wou ik mensen gek maken met een hondenfluitje. Maar ik heb 2 programmas uit de app store geprobeerd en die maken een storend geluid erbij wat voor iedereen hoorbaar is. Bij mijn vorige 3g had ik dat geluid er niet bij. Heeft de 3gs een andere speaker? Of ligt het aan firmware 3.1?
EDIT: ik wil er bij vertellen dat er denk ik niets mis is met mijn iphone. want de ipod en andere geluiden klinker gewoon net zo mooi als op mijn eerdere 3G. Laatst gewijzigd door borgqueenx; 05-10-09 om 22:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke programma's heb je daarvoor gebruikt? Dan test ik het wel met mijn 3gs..
|
|
|||
|
|||
zoek gewoon in de app store naar dog whistle of gewoon dog. zijn ook wel wat gratis versies.
|
|
||||
|
||||
edit: komt door de frequentie denk van het geluidje
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
niet alles is hetzelfde he
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Gejailbreakte Iphone 3gs met firmware 3.1.3 software bij laten werken naar 4.2? | x.Wendy.x | Jailbreak | 2 | 07-03-11 14:17 |
Documenten programa gezocht ivm niet werken van N@tschool op de Iphone 3Gs | Vissers | iPhone Apps | 0 | 24-11-10 17:30 |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 18:08 |
apps niet gesynct of werken niet | Jinta | iPhone Apps | 0 | 20-04-10 14:23 |
Welke Cydia apps werken met 3GS | Vano | Archief | 14 | 15-02-10 20:06 |
|
|