Documenten programa gezocht ivm niet werken van N@tschool op de Iphone 3Gs discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumgangers, Sinds kort ben ik met een studie begonnen, waar er met N@tschool wordt gewerkt. N@tschool krijg ik niet werkend via de iphone dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Documenten programa gezocht ivm niet werken van N@tschool op de Iphone 3Gs
Beste forumgangers,
Sinds kort ben ik met een studie begonnen, waar er met N@tschool wordt gewerkt. N@tschool krijg ik niet werkend via de iphone dus ik download de documenten thuis op me PC en mail ze dan naar mezelf, zodat ik ze kan lezen mijn Iphone 3Gs. Nu wil ik niet alleen lezen maar ook antwoorden kunnen invullen, hier had ik in eerste instantie gratis office2 plus voor gedownload, maar om mijn werk te kunnen opslaan moet ik een uitbreiding van 4,99 kopen. Nou wil ik best wat geld uitgeven aan iets wat nuttig is, maar niet als het gratis kan of dat er een beter progamma voor is! Wat zijn jullie ervaringen? En wat raden jullie aan? Gr vissers |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hulp gezocht, Iphone 3GS + blackra1n wil niet meer opstarten | hatcha0001 | Archief | 2 | 14-12-09 13:35 |
synchroniseren van documenten | diem | iPhone Apps | 4 | 18-11-09 23:20 |
Hondenfluitjes werken niet op 3gs? | borgqueenx | iPhone Apps | 5 | 11-11-09 18:43 |
deel van van progs werken niet op desktop | erwindelange | Desktop-applicaties | 12 | 29-10-08 01:09 |
België: CONTACTS werken niet van de Sim | watersoul | Overige providers België | 9 | 07-09-08 20:23 |
|
|