Heb Contactpersonen nodig discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen het is zo saai op mn ipod touch zonder vrienden. nou is mijn vraag of als jullie een van deze spellen in je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb Contactpersonen nodig
Hallo mensen het is zo saai op mn ipod touch zonder vrienden. nou is mijn vraag of als jullie een van deze spellen in je app lijst wil staan je me dan wil toevoegen
pocket god pocket devil monopoly real soccer 11 fifa 10 fifa world cup 2010 tap tap revenge world series of poker doodle buddy graal online classic angry birds yathzee adventures x2 football 2010 yoo! sports gangstar miami vication touch cats the sims 3 the simpsons soccer superstars tap studio trivial pursuit vitual families toy box the incident ibeer isoda lil pirates pes2011 need for speed hot persuit need for speed underground ibowl game of life football manager 2010 doodlejump mr.Aaah! Capcom Arcade Zephyr Ocarina Bij al mij accs heet ik gianny6 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Om vrienden uit te nodigen voor games hebben we al een heel mooi topic: http://forum.iculture.nl/f8/applicat...toevoegen.html Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
apps, contacten, gianny6, man |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Heb hulp nodig | Salvia | Unlock | 5 | 10-02-11 20:59 |
Help: 3G FW: 4.0.1. Welke jailbreak heb ik nodig? | yuur | Jailbreak | 10 | 21-07-10 19:13 |
Heb laten unlocken. Maar heb programma nodig. | dubbel-D | Archief | 2 | 30-01-10 21:04 |
Heb ik per se Wi-Fi nodig voor WinSCP? | wielie | Archief | 9 | 20-11-07 00:56 |
|
|