wat met app's na terugzetten fabrieksinstellingen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ik al mijn app's kwijt en als ik deze terugwil moet ik dat dan opnieuw aankopen, installeren, rangschikken, ... ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat met app's na terugzetten fabrieksinstellingen
Ben ik al mijn app's kwijt en als ik deze terugwil moet ik dat dan opnieuw aankopen, installeren, rangschikken, ... ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je iets aankoopt dat je al eens hebt gekocht staat er: U hebt dit artikel al eens gekocht, downloaden is gratis. Of zoiets
Verder moet je wel opnieuw alles installeren en rangschikken ja.. |
|
||||
|
||||
als je weer synct met iTunes zet ie alle apps weer terug
of je ze dan weer moet rangschikken weet ik niet, maar dat kan je met de nieuwe iTunes heel makkelijk doen
|
||||
|
||||
Het terugzetten naar fabrieksinstellingen zal ws. langer duren dan het terugzetten van de reservekopie. En bij het terugzetten van de reservekopie hoef je zelfs je apps niet opnieuw te organiseren.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet) | druppers | iPhone Apps | 2 | 29-10-10 21:53 |
Problemen met terug naar fabrieksinstellingen | i3g | iPhone algemeen | 8 | 15-09-10 22:36 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen. | insanety | iPhone algemeen | 3 | 25-08-10 21:11 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan jailbreaken | memo06 | Archief | 1 | 11-02-10 16:53 |
terugzetten fabrieksinstellingen | Lennart1973 | iPhone algemeen | 1 | 20-12-09 22:04 |
|
|