//

Imud (& Het artikel dat u wilde kopen is niet langer beschikbaar)

Imud (& Het artikel dat u wilde kopen is niet langer beschikbaar) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand ervaring met het programma Imud (om MUD's) te spelen op de Iphone? Of andere tips om een MUD (aardwolf ) op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-09, 16:07
dikdirk dikdirk is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard Imud (& Het artikel dat u wilde kopen is niet langer beschikbaar)

Heeft er iemand ervaring met het programma Imud (om MUD's) te spelen op de Iphone? Of andere tips om een MUD (aardwolf ) op de Iphone te kunnen spelen....

Daarnaast wilde ik gisteren Imud kopen maar kreeg toen het bericht: 'het artikel dat u wilde kopen is niet langer beschikbaar'. Vandaag weer geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Kan dit aan mij liggen of is het gewoon een kwestie van wachten (ik las ergens anders op het forum dat deze melding vaak plaatsvindt als er bijvoorbeeld een update van het programma wordt uitgebracht). De site van de ontwikkelaar www.metalmudder.com is op dit moment ook niet bereikbaar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-09, 16:51
mutsop mutsop is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 57
Standaard

misschien simpelweg uit de appstore gehaald
  #3  
Oud 07-10-09, 17:12
dikdirk dikdirk is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mutsop Bekijk bericht
misschien simpelweg uit de appstore gehaald

Hmm en wat gebeurt er dan? Blijft hij voortaan wel 'zichtbaar', maar kan je hem nooit meer kopen of verdwijnt uiteindelijk ook het logo en de rest uit de appstore. Wel balen; had hem graag willen hebben, dus ik hoop dat hij nog terugkomt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Artikel niet beschikbaar in Nederlandse winkel lighthouse Archief 3 18-10-09 21:21
artikel is niet langer beschikbaar mees iPhone Apps 2 24-06-09 13:57
het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar Martijnzzz iPhone algemeen 9 10-06-09 19:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.