App Store account geblokkeerd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb even een vraagje. Apple heeft mijn iTunes acvount volledig geblokkeerd en wil deze niet unblocken 'due to strange activities'. Nu weet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App Store account geblokkeerd
Hoi, ik heb even een vraagje.
Apple heeft mijn iTunes acvount volledig geblokkeerd en wil deze niet unblocken 'due to strange activities'. Nu weet ik niet wat ze daar mee bedoelen, want ik doe niks geks met mijn iPhone en/of iTunes account. Maar dit betekend wel dat ik nu geen apps meer kan downloaden en ook mijn gekochte apps, van enkele honderden euros kan ik niet meer updaten... Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Apple zegt zelf dat ik gewoon een nieuw account kan aanmaken, maar dan ben ik dus al mijn gekochte apps kwijt. Kunnen ze dit zomaar doen? Alvast bedankt voor je antwoord |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan ook gewoon even met Apple bellen en je situatie uitleggen
|
|||
|
|||
Waar kan ik een telefoonnummer vinden dan? Want op de website van apple staat dat alleen klanten die 90 dagen of minder een mac of ipod bezit hebben recht hebben op gratis telefonische ondersteuning. En er staat ook alleen een nummer voor mac of ipod technische ondersteuning.
|
|
|||
|
|||
Toevallig geen songs gedownload of uitgewisseld die geregistreerd zijn onder iemand anders zijn itunes account? Je accountnaam staat namelijk in elk bestand dat je in iTunes koopt, dus ze achterhalen direct wie schuldig is en als Apple je bibliotheek kan doorzoeken voor albumafbeelding te voorzien, dan kan men ook zien of je illegale muziek "althans die vanuit itunes komen" aanwezig zijn op je computer.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee, dat soort dingen allemaal niet gedaan.
Heb net wel met apple gebeld, maar hier in Nederland hebben ze totaal geen inzage in gegevens met betrekking met je account enzo. Ben nu al een aantal dagen met apple aan het mailen (in het engels) maar dat schiet ook niet echt op... Iemand nog een idee? |
|
|||
|
|||
Inmiddels ben ik nog steeds op een reactie van apple aan het wachten.
Maar het is ook niet mogelijk om de apps van mijn huidige account in een nieuw account nog te gebruiken toch? Of om van 2 accounts apps op 1 iphone te hebben? |
|
|||
|
|||
Ik heb apps van 3 accounts op 1 iphone staan, dus dat is het probleem niet.
|
|
|||
|
|||
En kun je ze dan nog allemaal normaal updaten en dergelijke?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk je in totaal 5 accounts mag machtigen.Bij mij kwam dat erop;3 van de 5 gemachtigd komt er dan op.
|
|
|||
|
|||
Iedereen bedankt voor de reacties!! Net een mail van Apple gehad en ze hebben mijn account weer gedeblokkeerd. Zonder reden, maar ik ben blij !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Appstore Account Geblokkeerd. | WesleyS. | iPhone Apps | 21 | 01-10-10 16:23 |
App Store account activatie | Guest-20200630160007 | iPhone Apps | 4 | 10-01-10 22:53 |
Mac OS X: US App Store account aanmaken | Shorty007 | iTunes | 0 | 23-07-09 21:40 |
app store account | Binke | Archief | 3 | 14-10-08 20:39 |
|
|