gezocht: parking app (waar stond mijn wagen ook al weer) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zoek voor een wat vergeetachtig typje een app die de parkeerlocatie bewaard. zijn er hier goede adviezen ? thx !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
gezocht: parking app (waar stond mijn wagen ook al weer)
ik zoek voor een wat vergeetachtig typje een app die de parkeerlocatie bewaard.
zijn er hier goede adviezen ? thx ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
....en voor de krenten onder ons: Notities
|
|||
|
|||
cAR Locator werkt met augmented reality.
|
|
||||
|
||||
@ Butcher, Broodkruimels?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan wacht ik met de App tot de jailbreak + unlock uit is voor de 3Gs
|
|
|||
|
|||
Take me to my car, werkt ook goed.
|
|
|||
|
|||
Heb dat eens getest car locator en amaai,als je met dat je wagen moet terug vinden???
Vindk niet bepaald een goeie app.Ik meende dat ding je echt zou aanduiden je duidelijk kan zien je rechts,links of rechtdoor moet lopen maar helaas,uiteindelijk moet je grotendeels zelf maar je wagen weten te vinden. |
|
|||
|
|||
Met "Take me to my car" wordt bij terugvinden een wandelroute uitgestippeld met MAPS.
Simpeler kan haast niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe mensen car locator een goede app vinden? Moest ik tussen duizenden wagens staan op een plaats in het hol van pluto zoals ze bij ons zeggen dan zou ik met dat programaatje mijn wagen niet terug vinden,pf. Ik zie wel op de plaatsjes zo'n radar dingetje staan mee bollekes op maar dat komt er bij mij althans nooit op. Laatst gewijzigd door apotheosis; 23-10-09 om 16:15. |
|
|||
|
|||
Is myCar Park iets? Ik heb het zojuist binnengehaald maar ben er nog niet helemaal achter hoe ik de speld moet laten vallen. Want dan kan je ook 'walk me to my car' aantappen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone | henkie73 | Muziek, foto & video | 2 | 23-04-11 22:33 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Uitgever voor mijn app gezocht | UnXsIsT | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 02-09-10 12:42 |
Installer stond er al op mijn Iphone? | phoenix555 | iPhone algemeen | 2 | 23-04-08 22:55 |
Welke app was het ook al weer? (springboard wallpaper) | M.Sergio | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-02-08 20:21 |
|
|