Beveiligingscamera's bekijken vanaf je iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet dat er apps zijn waarmee je camera's kunt overnemen / bekijken vanaf je iPhone, (iRa bijvoorbeeld...) maar volgens mij waren er meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beveiligingscamera's bekijken vanaf je iPhone
Hallo,
Ik weet dat er apps zijn waarmee je camera's kunt overnemen / bekijken vanaf je iPhone, (iRa bijvoorbeeld...) maar volgens mij waren er meer van deze apps.. Er is er volgens mij ook 1tje waarmee je camera's die je in je huis hebt hangen kunt bekijken, of je webcam(s) Volgnens mij kon je dan zelfs praten ofso of een alarm af laten gaan als je dat zou willen.... Weet iemand hier wat emer over te vertellen? Kan niks vinden met de zoekfunctie als ik op camera zoek. Ik zou namelijk graag thuis me webcam of een andere camera (die ik dan nog moet aanschaffen) over willen nemen om te kijken wat er bij mij thuis gaande is.. iRa moest je volgens mij een bepaald soort camera systeem voor hebben, bovendien vind ik die heel erg duur Maar zijn er alternatieven???? EDIT: Ow zie nu ook iMyHome...Heeft iemand daar ervaringen mee misschien?? Met wat voor soort camera's werkt dit bijvoorbeeld?? Laatst gewijzigd door Shorty007; 15-10-09 om 13:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iCamSource is ook een mogelijkheid werk met div camera's en webcam en gaat tot 4 cams tegelijk op je iphone
en ook mogelijkheid om via internet naar de camera's te kijken is wel altijd een actieve pc voor nodig waar van de beelden naar internet gestreamd worden Succes met je zoektocht ! |
|
|||
|
|||
Ga voor IP Vision. Niet te duur en werkt perfect. €5,99
|
|
||||
|
||||
Gebruik ip vision pro, als je een axis hebt kan je nog voor axis cams gaan.
Heb nog een complete buitenset met een 221 liggen evt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het zojuist gedownload en het werkt prima. Alleen...Hoe krijg je Push notifications? Push on Motion zie ik staan. Daar staat Price achter, kost dat extra en zoja hoeveel?? Ow ik zie op de site 99 dollar cent staan...79cnt dus neem ik aan. Is dat eenmalig? Of bijvoorbeeld bij iedere Push? Ja misschien domme vraag, maar je weet maar nooit... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zal eens kijken nog voor Axis Cams.
Jammer dat iCam software voor de pc niet kan opnemen direct op je harddisk :s Ben natuurlijk niet hele dag naar me iphone aan het kijken Daar geen pc applicatie voor?? en iphone app?? |
|
|||
|
|||
Voor Windows heb ik CamXP Pro gevonden. Denk dat dat wel iets is voor mij. Daarmee kan ik tenminste recorden op me pc. Verder kan ik deze benaderen via de webbrowser op me iphone. Wel jammer dat ik dan geen Native app kan gebruiken op mijn iphone.
|
|
|||
|
|||
Hey.... Wat zijn de instellingen op de iphone met ipvision pro. Ik heb een ipcamera hangen , bedraad, naar een router/modem. Op pc kan ik de beelde bekijken met ipadres en dan met username en wachtwoord de beelden bekijken,. Wat voor instellingen moet ik invullen op mijn iphone om deze beeleden te kunnen bekijken ?
thnx alvast grtz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DVR met beveiligingscamera's via IP benaderen | dennisr | iPhone Apps | 19 | 09-11-15 12:43 |
Video: Streamen van beveiligingscamera's | Lex Simons | Muziek, foto & video | 1 | 27-07-10 17:59 |
|
|