Ontwikkelaars en verschillende landen stores discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Gewoon uit nieuwsgierigheid wil ik graag weten of het voor een ontwikkelaar veel verschil maakt of hij een applicatie publiceert voor alleen NL, BE ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ontwikkelaars en verschillende landen stores
Hi
Gewoon uit nieuwsgierigheid wil ik graag weten of het voor een ontwikkelaar veel verschil maakt of hij een applicatie publiceert voor alleen NL, BE of Europa of heel de wereld? Hoe gaat dat? Moet er voor betaald worden of alleen vinkjes gezet? Gabrie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij moeten er alleen vinkjes worden gezet, behalve bij bijv. een TV-Gids. Daarbij verschillen de kosten voor de informatie per land, maar voor het publiceren van een app betaal je niet meer als je het in alle landen wilt publiceren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Re-supply Amerikaanse stores | bababakkus | iPad algemeen | 3 | 18-04-10 23:02 |
iPhone app stores | nardman65 | iPhone Apps | 0 | 01-03-10 11:54 |
Voorraad Apple Stores | Soulplayer | Archief | 184 | 06-05-08 05:57 |
Is 1.1.4 al in apple stores? | oll | Koopinformatie Nederland | 3 | 27-02-08 22:17 |
|
|