voice naar tekst discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ben op zoek naar een aplicatie die gesproken tekst omzet naar geschreven tekst, heb dit in het verleden ergengs gezien maar vind dit niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voice naar tekst
ben op zoek naar een aplicatie die gesproken tekst omzet naar geschreven tekst, heb dit in het verleden ergengs gezien maar vind dit niet meer terug. Wie weet waar ik dit kan vinden ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zoek ook een dergelijk programma's! Moet inmiddels toch wel iets te krijgen zijn, niet? Heb Dragon een tijdje geprobeerd, maar de Nederlandse taal werkt niet erg lekker... Is er een beter alternatief?
|
|
|||
|
|||
van speken naar schrijven
Hallo,
Ik heb dezelfde vraag. Omzetting van gesproken naar geschreven tekst lukt niet echt in het Nederlands. Heb je al een oplossing gevonden? Dragon doet het niet zo best. Andere app? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tekst linksbovenin veranderd van ipod naar device? | yourtjhuh | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-06-13 15:04 |
Tekst document naar tekst app? | sanders | iPhone Apps | 0 | 13-12-10 22:19 |
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( | Esteban78 | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 02:28 |
huisnummer bellen gaat naar voice mail | wvanleeuwen01 | iPhone algemeen | 0 | 25-07-10 13:13 |
Op Iphone tekst 'Trash' omzetten naar 'Prullenmand' | nirak | iPhone algemeen | 8 | 14-02-10 22:47 |
|
|