Webcam op Iphone bekijken in Safari discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan geen webcam bekijken via safari op mijn Iphohne. Als ik de website via een site wil bekijken krijg ik gewoon een blauw pakje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Webcam op Iphone bekijken in Safari
Ik kan geen webcam bekijken via safari op mijn Iphohne. Als ik de website via een site wil bekijken krijg ik gewoon een blauw pakje te zien, maar geen webcambeeld van de site.
Weet iemand hoe ik dus op een gewone internetsite een webcam kan bekijken of via welk programma ik een webcam op een internetsite kan bekijken. Hartelijk dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Flash wordt niet ondersteund op de iPhone, dus waarschijnlijk dat het daarmee te maken heeft?
|
|
||||
|
||||
Waarom download je de app livecams niet? Hierbij kan je ook je eigen webcam uploaden (en beveiligen desnoods)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
FTP site bekijken via Safari | jan070 | iPhone algemeen | 7 | 19-02-14 16:00 |
Video: Webcam aansluiten op Iphone 3Gs | SolutionLab | Muziek, foto & video | 2 | 15-05-11 20:25 |
iPhone webcam | xxanoniem | Odido (T-Mobile) | 0 | 06-03-11 11:52 |
iphone 4 msn webcam | buffel_styllezz | Desktop-applicaties | 1 | 11-11-10 17:25 |
Foto: iphone als webcam gebruiken | alo-b | Muziek, foto & video | 5 | 20-03-09 18:53 |
|
|