FTP site bekijken via Safari discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een vraagje, wie weet of het mogelijk is en hoe je dat moet doen om een ftp-site te bekijken en er eventueel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FTP site bekijken via Safari
Hallo ik heb een vraagje, wie weet of het mogelijk is en hoe je dat moet doen om een ftp-site te bekijken en er eventueel iets van te downloaden via de Iphone. Ik heb geprobeerd om een ftp-site te openen maar dan geeft Safari een bericht dat hij de site niet kan openen omdat de server onvindbaar is. Wie kan mij hiermee helpen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is volgens mij wel mogelijk met als adres ftp://ftp.domein.nl, want ik krijg dan als melding dat ik niet bevoegd ben om de site te bekijken en dat kan kloppen want ik heb anonymous uitstaan.
|
|
||||
|
||||
Hoe kun je er dan voor zorgen dat je Bevoegd wordt om de ftp te bereiken?
|
||||
|
||||
volgens mij zo:
ftp://username:wachtwoord@ftp.domein.nl edit: download anders FTP On The Go in ******** Laatst gewijzigd door Yzord; 12-11-08 om 16:06. |
|
|||
|
|||
Dat werkt niet krijg nog steeds de zelfde foutmelding, jammer genoeg.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
net2ftp - a web based FTP client Hiermee kan je dus een ftpserver bereiken vanuit een webbrowser. |
|
|||
|
|||
net2ftp....
Is dit niet bijna het zelfde als:
de huisdeur sleutel weggeven aan vreemde mensen??? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak Iphone via site op Safari | ludekuize | Archief | 3 | 12-10-10 09:40 |
Geen "mobile" site in safari | ProMac | iPhone algemeen | 11 | 29-09-10 14:59 |
Safari onthoudt inloggegevens voor site, kan ik deze inzien? | RVENL | iPhone algemeen | 1 | 11-01-10 20:28 |
Webcam op Iphone bekijken in Safari | elbe | iPhone Apps | 2 | 15-12-09 16:45 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
|
|