iPhone 5S: Geheugen is fout discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5S zegt dat ik al 8GB he gebruikt, terwijl ik nog maar max 1GB heb gebruikt... Wat kan ik hier aan doen? Zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S: Geheugen is fout
Mijn iPhone 5S zegt dat ik al 8GB he gebruikt, terwijl ik nog maar max 1GB heb gebruikt...
Wat kan ik hier aan doen? Zie foto: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet m eens uit en aan.. Zie wat er dan staat bij gebruik. En tel even alle aplicaties bij elkaar op, dan zou je tot het aantal mb's in gebruik moeten komen als vermeld. Ook kan een schone herstel en dan backup terugzetten helpen.
|
|
|||
|
|||
iOS telt natuurlijk ook wel mee.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er praktisch niets opstaan en heb nog 8,5 vrij... iOS 7 is echt schandalig groot...
Mijn volgende iPhone zal toch een 32 of 64 worden denkek. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je iconen zien er wel raar uit?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gisteren had ik mijn iPhone gereset, en toen ik mijn muziek van ongeveer 6-7GB er op aan het zetten was, kwam er op iTunes te staan dat ik te weinig geheugen had... Terwijl ik de iPhone nog maar net gereset had... Ik denk dat mijn iPhone 6-7GB geheugen in beslag heeft genomen van de muziek die er normaal op moest, maar deze is er nooit opgekomen... Ik heb dus mijn iPhone nu opnieuw gehersteld, en ik zal zien of ik weer hetzelfde probleem krijg... Jailbreak |
|
|||
|
|||
Je hebt het ook nog eens over jailbreak.. En jij denkt dat al die thema's en tweaks die je in cydia download geen ruimte in beslag neemt?? Kijk in de cydia app eens naar verbruik.. Daar zit de rest van die 7gb aan gebruikte opslag
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit kan toch nooit 7GB in beslag nemen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
En sinds jailbreak op ios7 nog steeds niet volwassen is, denk ik dat je het beste af bent met een schone herstel zonder backup en dan handmatig alle apps terug installeren en niet meer te jailbreaken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik doe namelijk niet aan smsjes/berichten bewaren. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat dit de info is die je zoekt ....
Hoe SMS'jes uit een back-up halen ? - Benodigde tools zijn gratis - Lukt zowel in een Windows als Mac OS X omgeving Veel success
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt allebei!
|
|
|||
|
|||
Maar stop eens dat is exclusief het iOS systeem , De 3.1 GB is van het iOS is niet meegerekend
|
|
|||
|
|||
Als je een jaillbreak hebt, ik heb via ifile onnodige bestanden gevonden.. die niet meer op de telefoon hoorde. heb 't toen gelijk verwijderd en toen kwam er meer geheugen vrij moet je ook even proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone geheugen probleem! | SamT17 | iPhone algemeen | 9 | 23-06-13 21:22 |
iPhone 5 weinig geheugen? | Iphone5owner | iPhone algemeen | 6 | 07-11-12 15:04 |
Iphone 4S geheugen uitbreiden | karizma50 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 08-08-12 14:24 |
2x geheugen in de iphone | xigos | iPhone algemeen | 4 | 09-06-08 20:29 |
|
|