Gesproken beller identificatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Zoals meerderen van jullie gebruik ik mijn iPhone ook als iPod. Is er misschien een app waarmee een gesproken identificatie wordt afgespeeld als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesproken beller identificatie
Beste lezer,
Zoals meerderen van jullie gebruik ik mijn iPhone ook als iPod. Is er misschien een app waarmee een gesproken identificatie wordt afgespeeld als de headset is aangesloten zodat ik mijn Iphone niet meer uit mijn jaszak hoef te vissen om te zien wie er belt? Mvg, Robbert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wil niet alles aannemen namelijk, maar op deze manier moet ik wel. En hoe zorg je ervoor dat je hem weigert via de headset?
|
|||
|
|||
Ook dat vind ik een goeie vraag.... Zelf heb ik geen idee! Toevallig kwam ik erachter dat als je dubbelkikt op de headset, je een nummer vooruit gaat en driemaal een nummer achteruit.
|
|
||||
|
||||
Op een niet gejailbreakte iPhone lijkt me dat moeilijk realiseerbaar: het zou dan een App moeten zijn die je gebruikt om muziek af te spelen EN telefoontjes af te handelen, omdat een App niet in de achtergrond kan draaien. Dan dupliceer je echter 2x standaardfunctionaliteit en dat mag niet van Apple...
Het is niet helemaal wat je wil, maar misschien kun je voor ieder contact in je adresboek een eigen ringtone aanmaken waarin je zelf zijn/haar naamt inspreekt. Of nog leuker: hem/haar dat laat doen?
|
|||
|
|||
Dat is idd mogelijk, maar als de spraakbesturing ook namen kan 'opnoemen' moet dit ook mogelijk zijn als caller id neem ik aan....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesproken memo's vanuit Iphone overzetten naar Itunes | reggiepuntnu | iTunes | 3 | 26-10-10 11:07 |
Gesproken telefoon keypad. | Prime | iPhone algemeen | 5 | 29-11-09 14:04 |
|
|