videocamera 3g discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wat is volgens jullie de beste videocamera app? Ik heb er verschillende gevonden: camcorder, ividcam, ivideocamera enz. Maar ik weet niet welke ik nou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
videocamera 3g
Hallo,
wat is volgens jullie de beste videocamera app? Ik heb er verschillende gevonden: camcorder, ividcam, ivideocamera enz. Maar ik weet niet welke ik nou moet kopen. Wat is in jullie ogen de beste? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de ividcam gedownload en die werkt in principe prima! De framerate laat te wensen over maar goed, je kunt in ieder geval simpele filmpjes maken hiermee...bovendien kun je met deze app de filmpjes "zo lang maken als je wilt" tot je geheugen vol is natuurlijk!
Zeker een aanrader, beetje jammer dat er niet gewoon een videocamera app in de update zat eigenlijk maar ja. |
|
||||
|
||||
Voor 79 cent kan je ze natuurlijk ook beide kopen
Ik heb iVideoCamera maar tis nog niet alles dus w8 met smart op een update!!! |
|
|||
|
|||
Koop voor 80 euro een echte camera die het ook bij slechte lichtomstandigheden goed doet en geen ruis produceert en kan flitsen indien noodzakelijk.
Ik vind de cam op de iPhone dus echt nix!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 crashed na starten videocamera? | Floriszb | Muziek, foto & video | 1 | 27-08-10 21:43 |
Windows: Is er nou al een videocamera beschikbaar? | lossballos | iTunes | 5 | 08-11-08 20:20 |
videocamera en inzoomen | suzuki62 | Archief | 34 | 15-06-08 22:32 |
EDGE en de videocamera | AnnemiekVR | Archief | 7 | 13-06-08 12:00 |
|
|