Is er nou al een videocamera beschikbaar? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Even een kleine vraag.. Is er buitenom de Jailbreak via Cydia een mogelijkheid of een App die je kan kopen om een videocamera op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er nou al een videocamera beschikbaar?
Hallo,
Even een kleine vraag.. Is er buitenom de Jailbreak via Cydia een mogelijkheid of een App die je kan kopen om een videocamera op je iPhone te zetten want dat begin ik nu wel een beetje te missen. Iemand suggesties? Thanx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Ah, mijn fout
Via itunes zal het niet komen gok ik... zal apple niet goedkeuren |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Rustig maar, ik reageerde op de post die ik quote en niet op jou......
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? | Anneke PP | iPad algemeen | 9 | 25-07-10 22:15 |
Wat zijn nou de voordelen van een MobileMe account? | Shorty007 | iPhone algemeen | 81 | 05-03-10 14:37 |
videocamera 3g | Dion60 | iPhone Apps | 3 | 28-12-09 15:03 |
Hoe maak ik nou precies een custom boot-logo? | pietsnot | Jailbreak apps en thema's | 8 | 08-12-08 19:42 |
Is er wel een oplossing nou? Als je terug gaat naar 1.1.2 van 1.1.3 | isyan68 | Archief | 5 | 11-02-08 20:28 |
|
|