ip cam mobilecam viewer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij een goede tip geven welke ip cam ik kan kopen voor mobilecam viewer ik bedoel een goedkope en goede...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ip cam mobilecam viewer
kan iemand mij een goede tip geven welke ip cam ik kan kopen voor mobilecam viewer ik bedoel een goedkope en goede
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wil ik ook wel weten, inmiddels iets gekocht ?
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik Ip Vision Pro, kost 19.99. Maar is wel de beste.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik icam, maar werkt alleen via Wi-Fi
|
|
|||
|
|||
Ik ben eigenlijk benieuw naar welke goede en betaalbare ip cams (hardware) er worden gebruikt met iCamviewer. Suggesties van ip cams succesvol gebruikt met andere apps zijn ook van harte welkom !
|
|
||||
|
||||
ipcam-shop.nl verkoopt betaalbare IP camera's.
De beste software voor de Mac is SecuritySpy. Kost wel wat (afhankelijk van het aantal camera's wat je gebruikt). Dit programma heeft een ingebouwde webserver, waardoor deze overal ter wereld vanaf je iPhone (of elke andere computer) te benaderen is, en je dus de beelden van de camera(s) live kunt zien, maar ook instellingen wijzigen, of opgeslagen beelden kunt bekijken. Een andere mooie functie is, dat SecuritySpy beelden op kan slaan als er beweging gedetecteerd wordt ( je kunt ook aangeven of hij dat altijd moet doen of tussen bepaalde tijden) Deze beelden kunnen lokaal opgeslagen worden of op een FTP server. |
|
|||
|
|||
herbie65 dank voor de tip ! Security spy is een mooi programma inderdaad, maar ik kan de demo cams niet de iphone bekijken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tif viewer | hakinejo | iPhone algemeen | 8 | 23-09-10 22:25 |
foto viewer | iolavide | iPad algemeen | 2 | 16-08-10 21:58 |
Live cam | Mysteriousgirl_ | iPhone Apps | 7 | 29-01-10 16:24 |
theme Viewer | RedBull | Jailbreak apps en thema's | 4 | 24-10-09 20:34 |
apple iphone cam | paulgadget | iPhone algemeen | 0 | 11-04-08 01:39 |
|
|