Live cam discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist een hele vette app gedownload, deze heet live cam, en hiermee kan je dus live allemaal webcams bekijken over de hele wereld. Toen ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Live cam
Zojuist een hele vette app gedownload, deze heet live cam, en hiermee kan je dus live allemaal webcams bekijken over de hele wereld. Toen ik verder ging kijken in de app store vond ik vrij veel camapps! Wat is jouw ervaring ermee en welke app werkt voor jou het best?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vind nou verder helemaal niemand het leuk om cams te bekijken en mensen te bespieden
|
|
||||
|
||||
Iedereen is al zat van big brother en aanverwante programma's
|
|||
|
|||
ach als er een leuke dame voor zit
|
|
|||
|
|||
Waar kan je vinden dan?
|
|
|||
|
|||
Sorry als het hier fout staat, ik ben hier voor het eerst
Ik heb een ip cam die ik graag wil bekijken met m'n iphone. Via safari kan ik wel de website openen en inloggen, maar ik krijg geen beeld. De cam kan ik via de laptop bekijken met sun java of active x , maar hoe krijg ik die programma's op m'n iphone? Kan iemand me daarbij helpen? |
|
||||
|
||||
@toptoys
Bij de app live cams kan je ook je eigen persoonlijke webcams bekijken. Lijkt me een stuk handiger dan met java of activex prutsen.. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie.
Ik heb gisteravond nog de "supercam" app erop gezet, maar dat lukt ook niet.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
dvr cam op iphone | extreme | iPhone Apps | 5 | 10-05-14 16:21 |
goede app om ip cam te kijken | VoltrefferVick | iPhone Apps | 4 | 19-09-10 17:34 |
ip cam mobilecam viewer | periko | iPhone Apps | 6 | 26-08-10 22:48 |
apple iphone cam | paulgadget | iPhone algemeen | 0 | 11-04-08 01:39 |
|
|