goede app om ip cam te kijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister een Ip camera aangeschaft en aangesloten, werkt perfect via safari alleen was ik benieuwd of iemand een goede app weet waarmee ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
goede app om ip cam te kijken
Ik heb gister een Ip camera aangeschaft en aangesloten, werkt perfect via safari alleen was ik benieuwd of iemand een goede app weet waarmee ik kan kijken via mijn cam.
Ik heb een Heden cam. Iemand een goede tip? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier ben ik ook naar op zoek. Een werkende versie wel want ik heb icam aangeschaft maar deze werkt niet via 3g/edge
|
|
|||
|
|||
worden zo'n programma's meestal niet geweigerd door hun enorm dataverbruik via 3g/edge? In het verleden genoeg klachten binnengekomen omtrend onverwachte hoge facturen door het plotselinge omschakelen van Wi-Fi naar 3g/edge terwijl er wel degelijk Wi-Fi-bereik was. (echt pure gissing hoor)
Bij de app store kan je ook geen apps van >20mb downloaden via 3g/edge. Althans hier in België toch niet. Laatst gewijzigd door sapermun; 18-09-10 om 04:54. |
|
||||
|
||||
IP Vision Pro
|
|
|||
|
|||
live cam werkt primma bij mij
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goede GPS-app | minijeffrey | iPad algemeen | 28 | 18-02-13 17:35 |
Magister app (schoolcijfers kijken) | dora95 | Chat en geruchten | 0 | 18-04-11 15:23 |
goede Agenda of planning App gevraagd | Tonja | iPhone Apps | 72 | 18-03-11 09:33 |
UK radio, goede app | aevries | iPad algemeen | 0 | 31-07-10 12:02 |
goede parijs app | bzb | iPhone Apps | 2 | 29-12-09 19:47 |
|
|