Goede GPS-app discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi ik ben op zoek naar een goede GPS app om dus te navigeren met de iPad. Het mag zeker een betalende app zijn, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goede GPS-app
Hi
ik ben op zoek naar een goede GPS app om dus te navigeren met de iPad. Het mag zeker een betalende app zijn, maar de kaarten moeten in de app zitten en dus niet constant bijgewerkt worden via 3G, want dat vreet mijn MB's op (zoals de Google app). Iemand een idee? Jeff |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik de zoek functie eens, dan kom je genoeg tegen.
|
|
|||
|
|||
Hoi Jeff, ik ben wel erg benieuwd naar waar je op gaat uitkomen, de ervaringen tot zover zijn nog niet zo uitgebreid als je hier gaat zoeken is mijn mening. Zeker zonder jailbrake (of maakt dat voor de software niet uit en is dat alleen maar tbv de gpsverbinding?) Navigon lijkt er het beste uit te komen. Als ik mijn 3G verbinding (eindelijk) eens op orde krijg ga ik ook op zoek, ik hoor dus graag wat meer...
|
|
|||
|
|||
Ik wil meningen en ervaringen horen voor ik mijn euro's uitgeef aan een progje.
Citaat:
Geen grote firma's ala tomtom of garbin te zien |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Co Pilot Live HD.
Is wel even wennen als je Tom gewend bent. Ik heb wel een 3G uitvoering maar geen microsim. Hoeft ook niet want gps gebruikt dat niet. GPS antenne van ipad doet het zelfs binnen, iets dat Tom niet wil. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Welke houder gebruik jij ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha nee Midego, dat zie ik niet zo zitten.
Met een ipad lopend gps bedrijven gaat wel, maar in een auto..... als bijrijder dan weer wel natuurlijk. Macleentje, ja inderdaad zonder Wi-Fi en zonder kaartje. Wel met navigatiekaartjes uiteraard maar die zitten dan weer in dat Co Pilot ingebakken. Dure app (€33 of zo), maar dan weer heel goedkoop vergeleken met Tom Tom kaarten. Heb hem alleen nog maar even getest om te kijken of het werkt. Ja het werkt! Moet zijn nut dus nog bewijzen maar dat gaat zeker komen.l Binnenkort ga ik wel weer ergens naar toe en dan navigeer ik op Tom en laat Co Pilot meedraaien om de verschillen te zien. |
|
||||
|
||||
Ik vind 33 euro absoluut niet duur voor volledige GPS navigatie.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie! heb je msh een paar leuke screenshots voor ons?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
1x zoeken op google en je hebt 112.000 screenshots, wat is hier zo moeiijk aan.
CoPilot Live HD for iPad: ALK Technologies Laatst gewijzigd door midego; 27-07-10 om 17:34. |
|
|||
|
|||
nou zeg, doe eens niet zo lelijk tegen iedereen!! Zit ook dingen voor anderen op te zoeken hoor.... Je komt overal dezelfde plaatjes tegen dus dacht msh heeft Oswi nog iets te laten zien dat wij nog niet kunnen laten zien. Had ik iets duidelijker kunnen vragen ja... maar jouw reactie mag ook wel wat minder...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Conclusie: Nutteloze vraag, dus z'n antwoord. |
|
|||
|
|||
Je kan de vraag ook gewoon overslaan hoor... of moet er op een zgn. nutteloze vraag ook persé een nutteloze reactie komen?! Maar laten we het hier bij laten ajb en het on-topic houden... Ik begrijp je punt!
|
|
|||
|
|||
Leuk! Dank je voor de moeite!
|
|
||||
|
||||
Geen van beide, ze horen niet gesteld te worden, mits er niks op google te vinden is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek goede gratis gps zonder internet | otieboy | iPhone Navigatie | 9 | 17-12-10 21:55 |
goede app om ip cam te kijken | VoltrefferVick | iPhone Apps | 4 | 19-09-10 17:34 |
UK radio, goede app | aevries | iPad algemeen | 0 | 31-07-10 12:02 |
goede app om files op iphone te zetten | lumikiller | iPhone Apps | 3 | 03-04-10 23:19 |
goede parijs app | bzb | iPhone Apps | 2 | 29-12-09 19:47 |
|
|