Goede GPS-app discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door midego 90% van de members op dit forum stellen vragen die weggelaten kunnen worden, de zoekfunctie word nooit geberuikt en via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar volgens mij is deze app alleen voor USA en Canada. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de app Navmii op de iPad, het is officieel een iPhone app maar als je hem verdubbeld is ie nog van redelijke kwaliteit en de software kost maar 4,-! Voor dat geld kun je hem altijd uitproberen! Heb het laatst even gauw getest en het werkt prima, voordeel is dat er ook Nederlandse spraak bij zit en de app ook helemaal in het Nederlands is!
|
||||
|
||||
Citaat:
Relax een beetje. Voor een hoop mensen is de Ipad en de apps niet zo vanzelfsprekend als voor jou. Als jij een post nutteloos vindt, sla je hem toch lekker over! Overigens gebruik ik navigon Macleentje. Werkt goed maar wel aan de prijs. Laatst gewijzigd door Brilsmurf; 27-07-10 om 20:21. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Q: Is CoPilot Live HD available for regions outside of North America? A: Not at the moment. CoPilot HD will be released globally as the iPad 3G becomes available in additional regions outside of the U.S. |
|
|||
|
|||
Nou WilkoFv, de vertaling van aanwijzingen in deze app is soms ook nog zo onbeholpen dat ik denk dat ik Grieks lees, dus wat dat betreft kan ik met je meegaan. Msaar ze beloven updates, dus beterschap.
|
|
|||
|
|||
Gps
Goh wat is de mensheid toch aardig tegen elkaar.
|
|
||||
|
||||
GPS4cam Pro??
|
||||
|
||||
Citaat:
Kost wat heb je wat! NAVIGON for iPhone | NAVIGON - a Garmin company. Werkt ook op een iPad mits hij GPRS heeft |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek goede gratis gps zonder internet | otieboy | iPhone Navigatie | 9 | 17-12-10 21:55 |
goede app om ip cam te kijken | VoltrefferVick | iPhone Apps | 4 | 19-09-10 17:34 |
UK radio, goede app | aevries | iPad algemeen | 0 | 31-07-10 12:02 |
goede app om files op iphone te zetten | lumikiller | iPhone Apps | 3 | 03-04-10 23:19 |
goede parijs app | bzb | iPhone Apps | 2 | 29-12-09 19:47 |
|
|