Torrent downloaden op ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag torrents downloaden met m'n iPad. Waarmee kan ik dit doen? Mijn ipad heeft een jailbreak. Het liefste wil ik ook de download ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Torrent downloaden op ipad
Ik wil graag torrents downloaden met m'n iPad. Waarmee kan ik dit doen? Mijn ipad heeft een jailbreak. Het liefste wil ik ook de download locatie kunnen veranderen, zodat ik direct op m'n ipod classic kan opslaan via de cck.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Koop een NMT Mediaspeler, daarmee kun je dat doen, niet met een iPad
|
|
|||
|
|||
in cydia moet je naar sources dan add new
cydia.ermak.us/ invullen daar staat 1 bestand in, die moet je downloaden. dan via safari naar een willekeurige website voor torrents en downloaden maar. Zorg er wel voor dat je ifile hebt, daar komen de bestanden in te staan die je met veschillende video players kan afspelen. succes |
|
||||
|
||||
torrents
Probeer iets te downloaden op piratebay,maar lukt niet echt heb ifile er ook op maar geeft aan dat hij geen folder heeft.
|
|
|||
|
|||
geweldige tip
bedankt voor de hardstikke goeie tip
heb je instructies gevolgd en ifile geinstaleerd maar als ik een torrent bestand wil downloaden zegt safari dat hij dat bestand niet kan downlaoden |
|
|||
|
|||
Ik lees net op de website iPad/iPhone Torrent Client - F.A.Q. dat
Which firmware versions is supported? I've tested it on 3.2.x and 4.0.2. iOS 4.1 is not supported yet. ik draaide zelf nog op 3.2.1 met mijn ipad en heb hem sinds vorige week geupdate naar 4.2.1 en de jailbreak weer uitgevoerd. ik hoop dat ze het snel weer updaten. |
|
|||
|
|||
Werkt dit tegenwoordig ?
|
|
|||
|
|||
Daarom vind ik na een tijdje vergelijken Android toch prettiger." Beter " durf ik niet te zeggen. Zeker niet hier.
Ik zou ook gewoon utorrent ( b.v. ) willen kunnen installeren op mijn ipad. Eens kijken of dat na een JB wel mogelijk is. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Een vriend van me vertelde me er namelijk vandaag ook over, zat er dus wel aan te denken.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Goed opgelet tijdens je college? Grapje hoor. "Cognitieve dissonantie (cognitive dissonance) is het onprettige gevoel dat ontaat als ons gevoel in tegenspraak is met onze gedachten of mening. De reactie die hierop optreedt is het belangrijkst: wij zullen proberen ons gevoel en onze ratio weer met elkaar in overeenstemming proberen te brengen." (Niet eens van wikipedia) Maar goed de kans dat er malware in een torrent zit die behoorlijk wat seeders/peers heeft, en comments die dit niet aangeven zit is natuurlijk erg klein, laat staan malware voor iOS. Dat jij geen fan bent van torrents en ik wil is nu wel duidelijk, lijkt me |
|
||||
|
||||
Oke, die app van cydia heb ik ook gehad vroeger. Werkte middelmatig tot goed.
Op mn s3 heb ik utorrent en dat is idd makkelijker die werkt perfect! Maar er was ook nog een app in cydia of je moet maar is opzoeken op internet die torrentulla heette. |
|
||||
|
||||
Ik heb hiervoor een PC
Werkt beter + hoef ik die jailbreak troep niet op mijn iPad. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films downloaden en op ipad zetten | houtsie | iPad algemeen | 19 | 13-04-12 19:20 |
Ipad apps downloaden op iphone | marsmuziek | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-03-11 15:08 |
Video downloaden via Itunes IPad | a2xnet | iPad algemeen | 3 | 16-09-10 01:48 |
bit torrent op je iphone | truckdiver | iPhone algemeen | 1 | 03-03-08 17:50 |
|
|