"Dit is geen iPhone App. Vliegtuigmodus inschakelen; ja/nee" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) er verschijnt regelmatig het volgende op mijn telefoonscherm: dit is geen Iphone App. vliegtuigmodus inschakelen, ja of nee> erg vervelend weet iemand wat ik hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Dit is geen iPhone App. Vliegtuigmodus inschakelen; ja/nee"
er verschijnt regelmatig het volgende op mijn telefoonscherm:
dit is geen Iphone App. vliegtuigmodus inschakelen, ja of nee> erg vervelend weet iemand wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt Victor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Topictitel aangepast voor de duidelijkheid
|
||||
|
||||
Ik heb deze melding wel eens gehad met een cradle die niet voor de iPhone was ontworpen maar nog nooit voor een App.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg soms die melding als hij gewoon naast me op tafel ligt zonder dat er iets is op aangesloten ....
|
|
||||
|
||||
Erg vreemd. Misschien even een keer resetten kijken of dat helpt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mijn andere iPhone kreeg ik die melding ook, maar dat was te wijten aan vochtschade, dus kijk anders is naar je stickertje, of het niet verkleurd is.. |
|
|||
|
|||
Schoonmaken met een wattenstokje met alcohol?? Dan ga ik dat proberen!! Bedankt alvast
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
als je verzekerd bent bij pro-assist dan is dit niet zo een probleem .
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" | mikeivens | iPhone algemeen | 22 | 17-01-14 12:08 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
melding "Dit bericht heeft geen inhoud" | kume | Archief | 1 | 21-07-10 19:34 |
"Geen Service" hoe los ik dit op ???? | BruceB | iPhone algemeen | 12 | 29-01-09 03:05 |
|
|