"Geen Service" hoe los ik dit op ???? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De afgelopen paar dagen heb ik geen verbinding met mijn operator (proximus;belgie) tis is ontzettend vervelend! heel af en toe zie ik dat hij verbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
"Geen Service" hoe los ik dit op ????
De afgelopen paar dagen heb ik geen verbinding met mijn operator (proximus;belgie) tis is ontzettend vervelend! heel af en toe zie ik dat hij verbinding heeft maar heel zwakjes, en dat valt bijna onmiddelijk weg van zodra ik bv probeer te bellen...
hoe los ik dit op? ik heb hem al gereset en zitten prutsen met de instellingen, ik versta er geen snars van!! ik ben al altijd tevreden geweest van mijn iphone maar dat vindt ik super storend! het is trouwens een legale Iphone 3g 16gb zwart Mvg Bruce |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Kun je misschien een SIM van iemand anders proberen?
Andere SIM van Proximus werkt ook niet? Probeer restart Restart helpt niet? Probeer restore Restore helpt niet? Ga terug naar de winkel, hardware probleem |
#3
|
|||
|
|||
restart helpt niet, restore hoe doe je dat dan?
|
#4
|
||||
|
||||
Instellingen>Algemeen>Stel opnieuw in>Herstel netwerkinstellingen
|
#5
|
|||
|
|||
Gilliam, dat helpt ook niet, als ik naar instellingen ga en dan naar aanbieder zegt de iphone dat de netwerklijst niet geladen kan worden... Ik zou er best eens mee naar de winkel gaan zeker?
Mvg Bruce |
#6
|
||||
|
||||
Herstellen via itunes al geprobeerd?
|
#7
|
|||
|
|||
heb juist hetzelfde :s
|
#8
|
||||
|
||||
Misschien ligt het probleem dan bij Proximus.
Alhoewel mijn 3G signaal momenteel voortreffelijk werkt en ik 5 streepjes signaal heb. (ook Proximus) |
#9
|
|||
|
|||
Als hij zelfs geen netwerklijst kan krijgen zit er toch ergens op die iPhone iets niet goed, dat kan niet aan Proximus of andere telecom operator liggen.
Even herstellen in iTunes proberen, en anders even terug naar winkel. |
#10
|
|||
|
|||
met een andere simkaart werkt het netwerk wel, het zal dus aan mijn eigen simkaart liggen... morgen even naar een proximuswinkel om een nieuwe
Edit: heb net naar proximus gebeld en als je simkaart ouder dan 3 jaar dan kunnen er problemen zijn met nieuwe toestellen, gewoon een nieuwe halen is de oplossing ( volgens proximus ) ga er sebiet even langs om een nieuwe te halen en dan laat ik iets weten. Laatst gewijzigd door King1987; 27-01-09 om 18:00. |
#11
|
|||
|
|||
Ik heb juist de iphone herstelt via itunes en nog steeds geen service, heel af en toe wel...
mijn simkaart is redelijk nieuw heb die maand geleden laten vervangen ofzo... denk dat mijn enigiste oplossing momenteel naar de winkel gaan is... iemand andere suggesties? mvg Bruce |
#12
|
|||
|
|||
Bij mij is het probleem nu opgelost. terug volledig ontvangst, misschien nog een laten veranderen? Het is toch gratis...
Een andere oplossing weet ik echt niet. |
#13
|
|||
|
|||
Jep, probleem opgelost... lag aan simkaart...
allen bedankt voor de snelle reacties! Mvg Bruce |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" | mikeivens | iPhone algemeen | 22 | 17-01-14 12:08 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
"Dit is geen iPhone App. Vliegtuigmodus inschakelen; ja/nee" | victorswell | iPhone Apps | 8 | 06-01-10 21:51 |
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" | Michiel93 | iPhone algemeen | 4 | 12-07-09 22:51 |
|
|