//

Advertisements in apps

Advertisements in apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) dag vrienden, ik zit met een vraag van groot belang nl. bij sommige apps krijg je reclame boven- of onderaan je scherm. Die reclame komt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-10, 23:01
peusens peusens is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard Advertisements in apps

dag vrienden,

ik zit met een vraag van groot belang nl.

bij sommige apps krijg je reclame boven- of onderaan je scherm. Die reclame komt daar natuurlijk door een verbinding met het internet want als je in offline mode zit, dan komen die advertisements er niet. Nu, kost je dat geld telkens als er zo een ads in een app tevoorschijn komt?

mvg

stijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-10, 23:03
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Tuurlijk kost dat geen geld. Als je er op klikt verdient de ontwikkelaar geld (dat hij krijgt van diegene die adverteert).
Dit is dan ook het principe van een advertentie
  #3  
Oud 20-01-10, 23:07
peusens peusens is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard

Ja natuurlijk, maar om die reclame op je iphone te krijgen,, moet je iphone toch verbinding maken met het internet. Dus dat betekent dat je provider je die verbinding gaat aanrekenen of niet? Betalen voor connectie
  #4  
Oud 20-01-10, 23:09
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Neen, want als geen verbinding hebt met het internet worden de advertenties niet getoond. Ze worden enkel getoond als je bewust op het internet gaat (via 3G of Wi-Fi). Heb je geen abonnement, maar surf je wel op het internet, dan zal het je inderdaad geld kosten.
  #5  
Oud 20-01-10, 23:45
MethosNL MethosNL is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Neen, want als geen verbinding hebt met het internet worden de advertenties niet getoond. Ze worden enkel getoond als je bewust op het internet gaat (via 3G of Wi-Fi). Heb je geen abonnement, maar surf je wel op het internet, dan zal het je inderdaad geld kosten.
Dus verwoord jij je erg slecht Dit is iets duidelijker , je gaat er per definitie uit dat er een internet abbonement is Assumption is the mother of all ****ups

Ja het kost wel geld om ze van internet te halen echter als je een internet abbonement hebt kost het je geen geld
  #6  
Oud 20-01-10, 23:56
peusens peusens is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard

Dus,, even herhalen en bevestigen, als ik een application open op mijn iphone en er komt een advertisement in de app (zonder dat ik dus gevraagd heb want dat gebeurd gewoon, beetje zoals een pop up die gewoon in de app zit verborgen),, dan betekent dat dat er connectie wordt gemaakt met het internet en dus moet ik betalen ( want ik heb geen abo )

Laatst gewijzigd door peusens; 21-01-10 om 00:06.
  #7  
Oud 21-01-10, 19:03
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Inderdaad. Je kan dus wel je internet uitzetten (door verkeerde instellingen in te geven of SbSettings te downloaden uit Cydia (jailbreak))
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? Antonio6 Archief 2 03-08-09 21:31
Zin en Onzin Apps, Bevuiling van de Apps Store imagine iPhone Apps 2 09-03-09 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.