Vraagje over "City Guide Parijs" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Nu ga ik binnenkort naar Parijs en zag ik in Itunes een city guide hiervan. Deze lijkt me wel handig maar nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje over "City Guide Parijs"
Hallo mensen,
Nu ga ik binnenkort naar Parijs en zag ik in Itunes een city guide hiervan. Deze lijkt me wel handig maar nu heb ik even een vraag. Werkt deze applicatie alleen op GPS of heb je hier ook internet voor nodig? Want ik wil eigenlijk niet in Parijs op internet (ivm hoge kosten) Wie kan me hierbij helpen? Alvast bedankt.. Groet William |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
Vraagje wisselen van "bladzijde" | stefanof | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-02-08 18:47 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|