Apps installeeren met andere account discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om apps te installeren die met een andere account op een andere Mac via iTunes zijn aangekocht ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps installeeren met andere account
Is het mogelijk om apps te installeren die met een andere account op een andere Mac via iTunes zijn aangekocht ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je wel op je iPod/iPhone zelf met een andere account apps installeren, maar zodra je gaat synchroniseren ben je deze kwijt denk ik....
|
|
||||
|
||||
In Instellingen > Store kan je uitloggen en inloggen met het andere account. Dat kan je via de AppStore-app op je iPhone de applicatie downloaden (je hoeft hier dan niet nogmaals voor te betalen).
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
En blijven de apps van het andere account dan gewoon op je iphone staan als je dan synchroniseerd ?
|
|
||||
|
||||
Als dat account gemachtigd is op jouw computer wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps updaten en probleem met ander account | Sorky71 | iPhone Apps | 15 | 24-04-16 15:46 |
Windows: Nieuw account itunes met behoud van apps | vuurvreter | iTunes | 3 | 29-11-10 10:02 |
inloggen op je iPhone met een andere iTunes-store account | V.idunho | Archief | 2 | 27-11-08 20:44 |
|
|