Update van Appstore (op iPhone) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel dat er een update is in de appstore die je niet kunt updaten en/of niet wil updaten. Hoe krijg ik die 1 boven het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update van Appstore (op iPhone)
Stel dat er een update is in de appstore die je niet kunt updaten en/of niet wil updaten. Hoe krijg ik die 1 boven het icoontje dan weg?
Zeer irritant dat de eentje daar blijft nadat ik de app geopend en de update bekeken heb... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De enige mogelijkheid is om de app te verwijderen. Anders blijft het cijfertje altijd staan.
|
|
|||
|
|||
Daar heeft Apple dus duidelijk niet doorgedacht.. jammer :S
-Edit bedankt voor de snelle reactie trouwens! |
|
|||
|
|||
apple verwacht dat je dus altijd update, maar niet alle updates zijn verbeteringen zoals verwijderen van usb support.
|
|
||||
|
||||
Hallo,
App store probleem ??? Sinds enkele dagen stel ik het volgende vast: Opstarten app Store = OK De onderdelen "UITGELICHT, CATEGORIEN, TOP 25, ZOEKEN" werken perfect Downlowden van nieuwe app = OK Installeren nieuwe app = OK MAAR: Zoeken naar Update, blijf zeer lang lopen, en geeft nadien; geen verbinding met appstore. Heeft iemand een oplossing, Nota: iphone op 3.1.2 / Mac = 10.4.11 / itunes 9.1 Groetjes en dank. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update van 4.3 alle AppStore apps verborgen | tycho28 | iPhone Apps | 5 | 05-04-11 18:29 |
appstore apps update lukt niet | cgok | iPhone Apps | 0 | 15-02-11 18:27 |
Springboard crasht na update via appstore | kberkel | iPhone Apps | 5 | 30-12-10 13:00 |
AIM appstore update blijft hangen | Duude | iPhone Apps | 3 | 29-06-09 17:19 |
|
|