Is er vraag naar een Tycoon App? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Laatste jaar heb ik een website gemaakt waar je zelf een vakantie park kan oprichten .. Zou er interesse zijn dit op de iPhone te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er vraag naar een Tycoon App?
Laatste jaar heb ik een website gemaakt waar je zelf een vakantie park kan oprichten .. Zou er interesse zijn dit op de iPhone te spelen of zal niemand hier op zitten te wachten?
Bedankt voor jullie ervaring! Laatst gewijzigd door King1987; 09-03-10 om 22:39. Reden: Even de link eruit gehaald, liever geen "reclame" maken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tycoonspelletjes zijn naar mijn mening altijd leuk en een succes op de iphone, mits goed in elkaar gezet.
Laatst gewijzigd door King1987; 09-03-10 om 22:40. Reden: Opgelost |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben wel benieuwd welk spel dit is... (voor de pc/mac uiteraard)
Als het hier niet mag, dan in een privébericht? |
|
|||
|
|||
Het lijkt mij wel erg leuk
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als het lekker soepel speelt dan heb ik er zeker wel interesse in
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opzoek naar een app | spongebart | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-05-10 18:07 |
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr | guided tours | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 01-02-10 23:51 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) | profit42 | iPhone Apps | 10 | 02-05-08 12:17 |
|
|