//

Gratis programma update betalen?

Gratis programma update betalen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb clock pro gekocht voor 0,79 cent in de app store, maar als ik de gratis update wil doen vraagt hij of ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-04-10, 17:57
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard Gratis programma update betalen?

hallo,
ik heb clock pro gekocht voor 0,79 cent in de app store, maar als ik de gratis update wil doen vraagt hij of ik het programma nog een keer wil betalen, zie foto. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zit op firmware 3.1.2 (met cydia programma de itunes update vraag weggehaalt) en ik heb het spel gekocht op het account waar ik mee ingelogd ben.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto.jpg‎ (52,6 KB, 21x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-10, 18:00
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Wat gebeurt er als je die app wil upgraden via iTunes? Daar kan je dat namelijk ook doen, als hij daar niets vraagt, dan zal het een foutje zijn die in de app geslopen is. Ik heb vaak ook dat ik meldingen krijg voor een update of aankoop die kant noch wal raken en via de PC gaat het zonder problemen.
  #3  
Oud 07-04-10, 18:09
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

bedankt voor de tip,
hij doet het nu weer, maar het enige probleem is dat ik mijn apps niet met mijn computer kan synchen. Ik heb 4 accounts (1 prepaid, 1 creditcard, 1 van mijn moeder en eentje die ik perongeluk gemaakt had, alleen het account van mijn moeder is niet gemachtigt omdat er al 5 computers waren. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij wel de update installeert, maar niet mijn games weghaalt van het niet gemachtigde account?
(ps. bedankt voor de snelle reactie rungaque)

Edit: Ik zie nu een andere fout naar voren komen waardoor het waarschijnlijk komt dat hij zegt dat ik de app opnieuw moet kopen. Ik heb de app gekocht met bijvoorbeeld@gmail.com maar als ik de update wil doen vraagt hij om het wachtwoord van hetandereaccount@gmail.com, hoe kan ik dit oplossen? De app opnieuw installeren lijkt me het meest logisch, maar dan ben ik al mijn stopwatch ronden en wekkers kwijt

Laatst gewijzigd door jerry.w; 07-04-10 om 18:16. Reden: probleem veranderd
  #4  
Oud 07-04-10, 23:21
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

heb zojuist mijn hele ipod moeten herstellen
echt flink balen, moet nu alle agenda`s, muziek, apps installeren + de apps van het ene account moet ik allemaal opnieuw downloaden (25 apps)... maar ja, even kijken of het probleem hiermee is opgelost
Ik snap nu wel waar het probleem zat, toen ik nog niet wist dat ik 1 account ongemachtigd gelaten had plugde ik snel mijn ipod uit voordat hij kon beginnen met het verwijderen van mijn apps, ik denk dat mijn ipod toen op een cruciaal moment de connectie tussen mijn mac verloor en daardoor deze fout ontstond, gelukkig denk ik de oorzaak nu te weten zodat ik het in de toekomst kan voorkomen.
  #5  
Oud 09-04-10, 22:57
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

opgelost!

Laatst gewijzigd door King1987; 09-04-10 om 23:58.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
my3g opnieuw betalen na software update DrDecibel Jailbreak apps en thema's 3 03-03-11 23:27
Rtl gemist: Wel betalen op je iphone en gratis op de computer???? yoyonet iPhone Apps 4 14-09-10 19:07
betalen Update Navigon 1.5 tony50 iPhone Apps 1 01-05-10 10:37
Windows: gratis of terug betalen ? LucVG iTunes 3 02-03-09 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.