Account wisselen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs heb ik een iPhone gekregen (2de hands), maar mijn probleem is dat ik niet dingetjes kan kopen/updaten, ik heb zoveel dingen geprobeert, bijv. instelling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Account wisselen
Onlangs heb ik een iPhone gekregen (2de hands), maar mijn probleem is dat ik niet dingetjes kan kopen/updaten, ik heb zoveel dingen geprobeert, bijv. instelling --> store en dan account, helaas niet gelukt.
Dit krijg ik als ik iets wil Update: Staat er; Wachtwoord:, maar ik kan de account niet veranderen!!! Weet iemand hoe ik dit kan doen, ik heb van alles geprobeerd! Thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Wisselen van US naar NL account | avantveld | iPad algemeen | 5 | 23-09-10 13:01 |
Niet meer wisselen USA en NL account | Sjeltur | iPad algemeen | 0 | 22-06-10 06:49 |
Windows: van account wisselen op iPhone ? | nomad | iTunes | 6 | 09-04-09 07:08 |
Mac OS X: Itunes Account wisselen op IPhone | rcwvanes | iTunes | 4 | 01-03-08 19:59 |
|
|